Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche Days Spa 2009
- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door ken.
-
MakerDiscussie
-
8 december 2008 om 18:15
Beste,
de Porsche days zullen doorgaan in het weekend van 15-16-17 mei 2009.
Hopelijk wordt het weer een schitterend event en wordt het mooi weer…als alles volgens plan verloopt, rijden wij zaterdag en zondag en hebben we een plaatsje ergens in de F1 boxen.
Wie zelf wil rijden => tijdig reserveren is aangewezen!!! Binnenkort volgt meer info!
-
MakerDiscussie
-
[quote=”Rufie”:2ou0rg9v]precies enthousiast geweest…al die foto’s 😀 [/quote]
8) toch wel ja 😀Ik was nog eens mijn fotootjes aan het bekijken .
Is dat niet Alain die er op de bijzit zit ❓hey iedereen,
Zondag ben ik ook naar Francorchamps gegaan, int opgaan was het wel echt slecht weer, zoals iedereen dat wel gemerkt heeft.
[quote=”‘8ees”:2y5apaba]http://www.youtube.com/watch?v=9qmCLSpWf78
Nieuw filmpje !
Ook op garagetv.be[/quote]wel leuk om te zien, ‘t was zelfs heel verrassend om mijzelf te zien int filmpje op 3.04 min en ook nog later op de parking 😀
onderaan vind je de link naar de foto’s die ik zondag getrokke heb.
http://s227.photobucket.com/albums/dd88/kenvdv/Porsche%20days%202009/?albumview=slideshow
groeten
Had trouwens graag eens meegereden met een “Racing” piloot.
Wil daar graag voor betalen.
Iemand die zijn bijrijders stoel verhuurd tijdens de Porsche Francochamps dagen?Plumber
Dat van die PorscheForum stand lijkt me een fantastisch idee.
Ben ook geweest en vond de “sfeer” nogal “leeg”.
Indien we mensen van het forum hadden kunnen ontmoeten had het veel leuker geweest…Plumber
[quote=”maddict”:1vh4wf2u]
Machtig mooi die 968 CS striping, met de velgen en het typische blauw… gewoon af.[/quote]Thx, wij denken er hetzelfde over en zijn er enormfier op .
[quote=”maddict”:1vh4wf2u]
💡 Kunnen we volgend jaar niet gewoon een porscheforum stand organiseren met de beide forums ((porscheforum.be en .nk)?Met een frisse witte wijnbar, een goed glas bubbels en een visbarbecue “en papillotte”, verdienen we de standplaats terug.
Winst is voor de forums, ter organisatie van de volgende en andere ritten,
[/quote]Als het ons vrije weekend is wil ik zeker meehelpen .
Ik kan het eten vezorgen . Is namelijk mijn beroep en hobby (net als dat van het vrouwtje) 😉Machtig mooi die 968 CS striping, met de velgen en het typische blauw… gewoon af.
Schoonste aanwezige op de parking zondag in bijlage.
[attachment=1:1a9adbin]
http://www.youtube.com/watch?v=9qmCLSpWf78
Nieuw filmpje !
Ook op garagetv.beik heb een 50tal fotos van de Porsche Days van zaterdag op Liebe zu Ihm gezet.
Hierbij ook enkele teasers.De Porsche days zijn altijd opnieuw de moeite om naar toe te gaan, maar ik vind het telkens opnieuw toch weer jammer
dat er zo weinig mensen naar buiten komen met oudjes, de Porsche 356 en de vroege Porsche 911 zijn echt wel ondervertegenwoordigd
daar vind ik persoonlijk. En dan zwijgen we nog maar over de echte race klassiekers zoals de 550, 718, 904 etc.Hopelijk kunnen de Porsche Days ooit zo groeien dat het een waardig alternatief wordt voor Le Mans Classic … keep on dreaming 🙂
In de komende dagen worden er fotos van de parade en de circuit fun geplaatst, dan laat ik het wel weten.
[quote=”Setakira”:31o6zyb5]
Mooie collectie Koen.[/quote]Dank je wel 8)
[quote=”Setakira”:31o6zyb5]
Je 986 is nu af zie ik? Mooi zo 🙂 [/quote]Hé Seta , ik ben geen kapper hé , het is een 968 😈 😉 😆
De sticker is er idd eindelijk gekomen en ik ben zeer tevreden met het resultaat .
Ikzelf (en daar draait het tenslotte om) vind het veel knapper dan voorheen .
En zoals Olav zegt is het in het echt stukken knapper dan op foto .
Een paar betere foto’s van de striping hieronderKomt voor mekaar Alain 😀
En idd… bij mij was het ook zo druk dat ik eigenlijk geen tijd had om jullie op te zoeken… jammer maar jah, kheb me wel super geamuseerd!
Zal volgend jaar mss toch eens wat meer tijd moeten nemen 😉Zalig. Ik zie mezelf zitten 🙂 )
Ik ben naar beneden aan het kijken. Was aan het zoeken op mijn gsm naar een chronometer.
Kan je mij die in grotere resolutie mailen ?Zo moeilijk om elkaar tegen te komen he op zo een event.
Op een bepaald moment geef ik het op om te bellen naar iedereen, want anders loop je uiteindelijk heel de dag van ene kant naar andere kant van circuit.Ik was er ook zaterdag, maar ‘k had het jammer genoeg te druk om iedereen op te zoeken… Heb wel enkele mensen gespot, zoals Ghally in de Porsche “zaal” boven, en een blitz ontmoeting met Koen 🙂 ‘k Moet toegeven, de 968 ziet er in’t echt veel beter uit dan op foto met de velgen en de striping! Jammer dus dat ik al de rest misgelopen ben!!
Hier enkele fototjes:
Alain zijn maat aan het werk:
MichM3 aan het werk:
914-6:
Voila, tot zover een selectietje. Misschien volgen er later nog wel meer 😉
EDIT: LAP!!! laat het forum geen 1024 resolutie foto’s meer toe??? 😐 evil:
EDIT2: Pff, kheb ze dan maar weer eens geresized naar 800 en de post aangepast…[quote=”Setakira”:l66ikkm1]Je 986 is nu af zie ik? Mooi zo 🙂 [/quote]
zag het ook idd, striping is er op, detailfoto’s hier ergens?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.