Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche Days Spa 2009
- Dit onderwerp bevat 44 reacties, 17 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 5 maanden geleden door ken.
-
MakerDiscussie
-
8 december 2008 om 18:15
Beste,
de Porsche days zullen doorgaan in het weekend van 15-16-17 mei 2009.
Hopelijk wordt het weer een schitterend event en wordt het mooi weer…als alles volgens plan verloopt, rijden wij zaterdag en zondag en hebben we een plaatsje ergens in de F1 boxen.
Wie zelf wil rijden => tijdig reserveren is aangewezen!!! Binnenkort volgt meer info!
-
MakerDiscussie
-
niemand toevallig foto’s van m’n gele 993 4S / RS motor, nr 378.
was er enkel op donderdag ( porsche driving school) en vrijdag maar zonder cameraman of fotograaf …
was fantastisch enkel spijtig dat het vrijdag wat minder weer was, volgend jaar drie dagen boeken !
groeten
Ik heb het weer ongelofelijk naar mijn zin gehad gedurende drie dagen, ondanks het niet stabiele weer.
Vrijdag een erg rustige dag, gisteren massaal veel volk. Kinderen waren dolenthousiast van de parade.
Leuke ritjes meegereden met een 911 RS replica, maar met een echte RS motor er in. Ongelofelijk hoe die klassieker het tempo van de GT3’s in de bochten kan bijhouden. Daarna met GT3 mee, totaal andere wereld. Veel gemakkelijker, je zit in een salon. Echt speelgoed.Jammer genoeg niet zoveel bekenden ontmoet van het forum.
Heb al een album gemaakt hier : http://gallery.rennlist.com/gallery/PorscheDays2009
Enkele teasers :
MichM3 in volle actie :
Mijn maat met de RS motor
Greets,
RufieMooie collectie Koen.
Ikzelf was er dit jaar ook niet bij (te vermoeid door het werken + het was twijfelachtig weer voor de parade…)
Ik zie dat er toch wel weer enkele die hun wagen kapot gereden hebben.
Je 986 is nu af zie ik? Mooi zo 🙂Vorig jaar konden we vanwege het werkweekend niet gaan . De drie jaar ervoor was ik er steeds het volle weekend en zat ik er met de racewagen steeds zelf op het circuit te scheuren .
Dit jaar viel dit weekend net in het vrije weekend en ik verheugde me er dan al lang op om er het hele weekend weer te kunnen zijn .
Helaas kregen we afgelopen maandag ineens te horen dat vanwege overmacht we toch zouden moeten werken . Uiteindelijk kon er wat geregeld worden waardoor we dan alleen zaterdag de avonddienst moesten doen .
Zaterdagmorgen werd er dus tijdig opgestaan , alles ingepakt en dan vertrokken richting Francorchamps .
Omstreeks 11u waren we daar en een uurtje later kwam mijn neef Tom met zijn Porsche af (die was wat later vertrokken vanwege het onzekere weer) .
Het was er fris maar af en toe kwam het zonnetje erdoor maar gelukkig was het de hele dag droog .
Er stonden massa’s Porsches en tegen de middag was alles binnen het circuit al volzet waardoor men buiten moest parkeren .
Francorchamps is volledig gemoderniseerd en prachtig geworden met hopen nieuwe buildings , tribunes en parkeerplaatsen .
We hebben ons goed bezig gehouden tot het tijd werd om richting Neerpelt te vertrekken ( 16u) .
Enkele bekenden zijn we tegen gekomen (oa Mich met vriendin en Alain en familie) en het was aangenaam om nog eens een kort gesprekje te kunnen voeren .
Zondag hadden we ons helaas verslapen en werden pas tegen de middag wakker . Daar we al op tijd zouden moeten vertrekken om Justin terug te brengen zijn we dan maar niet naar Francorchamps afgezakt .
Ik heb een 250 fototjes gemaakt die jullie op bijgevoegde link kunnen bekijken .Een paar teasers wil ik hier neerzetten
Voor zij die het interesseren, we zijn gaan eten in het restaurant LE RELAIS DE POMMARD in de Rue de Pommard in Francorchamps. Je komt er langs net voordat je het circuit gaat binnenrijden.
Een aanrader; zeer lekker gegeten en niet te duur. Zelf gemaakte frieten oa.
http://www.francorchamps-hotel.com/French/restaurant.htmGroeten!
[quote=”maddict”:10yuwhd9]
Ik zal er zondag tegen de middag arriveren in Porscheforum Tshirt en met Porschepet 😉 )
[/quote]heb ik ergens iets gemist…? 😯
edit: heb net de post gevonden, helemaal uit het oog verloren, wat kan er nog besteld worden?
eventueel zondag al te regelen 😀 wink: 😉@ The Eagle: Oh ja, ter plekke als ontbijt wel een lekkere baguette brochette gevonden 😀 Voor de rest inderdaad de gewone vettige hap.
http://www.roannay.com
Is een hotel met heel goed restaurant op de weg vlak voor het circuit, ik ben er vorige zondag gestopt voor een lunch toen ik was gaan supporteren voor Nico Verdonck in de Formule Le Mans. Vanuit laatste positie gestart wegens een ongeval tijdens de qualificatie en gewonnen ! Supertalent dat kereltje.het is er superlekker, maar wel niet goedkoop 😯
Ik zal er zondag tegen de middag arriveren in Porscheforum Tshirt en met Porschepet 😉 )
Groeten!
MattHoi,
weet iemand of er een goed restaurantje in de buurt is?
Kun je ter plekke ook iets anders eten dan hamburgers etc?
Greetzheb net gekeken en ben een dag te laat!
het is idd niet goedkoop maar iemand heeft me gezegd dat het een echte aanrader is!
volgend jaar dan maar hé!!!
Je inschrijven voor een toerke kan niet .
Je kan je wel inschrijven voor een dag (vrijdag , zaterdag of zondag) of voor het hele weekend .
Dat kan/kon je doen bij Porsche Club Francorchamps .
Maar ik vrees dat je daar nu te laat mee bent .
Je moet er erg vroeg bij zijn .
En echt goedkoop is het zeker niet .Ik zou graag een toerke doen in de FUN categorie…
Daarvoor moet je je wel inschrijven als ik me niet vergis! Waar kan ik dat doen?
Cheers
Ik probeer er het hele weekend te zijn .
Je moet jezelf niet inschrijven en er moet geen inkom betaald worden .
Daar zorgen de rijders en de sponsors voor 💡Je kan altijd met een P met de parade meerijden .
Welmoet je zorgen dat je er dan tijdig bent (ik meen 13.00u)Voor mij wordt het ook Zondag.
Zeg is dat met insschrijving of rij je gewoon tot daar betaal je inkom ? Hoe zit dat met de parade? Mag je sowieso met een Porsche meerijden?
Sorry voor de vele vragen, ben er nog nooit geraakt, maar mijn madam is die dag weg, dus…. 😉 )
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.