Porsche Days Spa 2009

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Days Spa 2009

• Maker
    Discussie

• MichM3
    Deelnemer

Beste,

de Porsche days zullen doorgaan in het weekend van 15-16-17 mei 2009.

Hopelijk wordt het weer een schitterend event en wordt het mooi weer…als alles volgens plan verloopt, rijden wij zaterdag en zondag en hebben we een plaatsje ergens in de F1 boxen.

Wie zelf wil rijden => tijdig reserveren is aangewezen!!! Binnenkort volgt meer info!

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
      • waar kan ik me hiervoor inschrijven?

Normaal kom ik ook ieder jaar dus 99,9% kans dat ik er ook ben.

Fijn dat Mich nu ook zondag rijdt (ik kom elk jaar zondags om mee de parade te rijden 🙂 wink: op het circuit. Ik welke klasse ga je rijden Mich?

Yes, het is in ons vrije weekend .
            Count on us zowel zaterdag als zondag 😮

Me too

ken

zou ook dit jaar eens graag erbij zijn

kga het alvast noteren in mijn agenda 😉 )

@ ‘8ees ; je hebt een PM ivm je avatar 💡

De parade op zondag, de traditie die ik hopenlijk nog vele jaren mag meemaken. En zoals gewoonlijk maak ik van die dag weer een leuk filmpje.

➡ 2007
                    http://www.youtube.com/watch?v=7jV8p7_K … annel_page

➡ 2008
                    http://www.youtube.com/watch?v=ElpKzNAT … re=channel

😀

Anoniem

Zal er dit jaar ook terug aanwezig zijn , misschien wel 2 dagen 😉

Ik kom ook op zondag ! 😛

alles goed met mij hé mannen…hopelijk treffen we mekaar nog es!!! zou leuk zijn 😉

Ha die Mich .
                            Leuk om nog eens iets van je te horen .
                            Ik ben helaas afhankelijk van het werkschema en de vrije weekends zijn die met de zoon (elk overhands weekend) .
                            Ik zal dus de kalender voor volgens jaar moeten maken en dan is het of Francorchamps of het weekend naar het Porschemuseum (het weekend erop )

Mich!!

Lang geleden man!

Hoe ist ermee?

Ik zal naar jaarlijkse gewoonte ook wel eens tot daar komen 😉

breng Kermit zeker mee makker!!! 8)

Wie weet komt Kermit dan mee Mich 😉

Ga proberen te komen dit jaar, op z’n minst kijken !

14 reacties aan het bekijken - 31 tot 44 (van in totaal 44)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.