Porsche days Spa 21 & 22 April 2018

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porsche days Spa 21 & 22 April 2018

• Maker
    Discussie

• 123

Datum net bekend gemaakt.

Wel vroeg op ‘t jaar… Hopelijk geen aprilse grillen. :think:

“Beste kennis,
      Beste passie-liefhebber,
      Beste Porsche Club verantwoordelijke,
      De Porsche Club Francorchamps Days 2018 zijn een feit en zullen plaatsvinden tijdens het week-end van 21 en 22 april 2018.

De #PCFD18 zullen bij deze editie alweer een groot feest zijn voor alle Porsche :
      Toegankelijk voor iedereen
      In volle gemoedelijkheid
      Voor een zo scherp mogelijke prijs.
      Bovenop de rij-sessies die aangepast zijn aan de verschillende rijvaardigheden van de piloten, zullen er ook gevarieerde en familiale animaties op het programma staan :
      family hour
      parade
      rally
      commercieel dorp
      simulatoren
      initiatie en circuitdoop…

Zonder de BBQ en de zaterdagavond festiviteiten te vergeten.
      Speciaal voor de Clubs :
      beschikbaarheid van een F1 stand om u toe te laten uw leden op een kwaliteitsvolle locatie te ontvangen.

Plan nu reeds de #PCFD18 in uw kalender 2018,
      mobiliseer uw leden,
      en bereid uw inschrijvingen voor.
      Enkel de snelsten zullen bediend worden
      (alle sessies en alle standen waren SOLDOUT in 2017, dit ter herinnering).
      U zal verwittigd worden zodra de reservaties open zijn.
      http://WWW.PORSCHEDAYS.BE”

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 92)
    • 123

van PCF :
        2018-04-1921_49_45-PorscheClubFrancorchampsDays-stijnvandamme76@gmail.com-Gmail.png

Heb 2x gemaild met de vraag, maar geen reactie ontvangen
          In info staat sleepoog voor en achter

Zou graag vrij rijden
          Maar als ik niet zeker ben ga ik thuis niet om 6 u vertrekken

Off, nu weet ik het niet meer

123

mij zeiden ze 1 sleepoog is ok, 2 is beter.

geen idee voor de parade, ik zou denken van wel.. maar die parade is file rijden hoor.

Vanavond nog gebeld voor extra sleepoog naar garage, maar is nog niet geleverd
              Ga vrij rijden moeten overslaan

Dan kan ik in voormiddag oprijden

Zou je dan nog kunnen toegang krijgen en kunnen inschrijven voor parade?

123

briefing is om 08h00 is en je zonder briefing niet kan rijden.
                je kan denk ik niet bv om 10h aankomen, en nog inschrijven om nog dezelfde dag te rijden.

Thx voor de tip, maar ben al te laat.
                  Kan niet meer inschrijven, zelfs niet voor de gewone entree
                  Staat vermeld dat het ter plaatse moet gebeuren

123

weer voorspelling ziet er mooi uit, je kan dan maar best inschrijven op de website ipv te wachten tot de dag zelf en kans op uitverkocht te hebben

Ook op tijd.Moet ik nog ergens sleepoog gaan zoeken/kopen

Ik heb hier gelezen dat de kans er is die dag nog in te schrijven voor het vrij rijden
                      Om wat u kan ik dan best aanwezig zijn, en waar kan ik dit vragen?

123

Ik heb op voorzorg nog eens gevraagd wat er nu wel belangrijk om weten is aan PCF en kreeg dit antwoord :

De toegang tot de piste impliceert het respecteren van volgende voorwaarden à OPGELET : DEZE ELEMENTEN WORDEN GECONTROLEERD VOOR DE TOEGANG TOT DE PISTE :

De piloot en zijn passagier hebben elk hun armbandje afstand van verhaal à te verkrijgen aan de Welcome Desk
                        De piloot heeft zijn BRIEFING sticker op de linkerkant van zijn helm à te verkrijgen bij de verplichte briefing
                        De piloot en zijn passagier hebben elk een helm, veiligheidsgordels die vastgeklikt zijn, armen en benen die bedekt zijn (een vuurvaste overall is aangeraden), vensters gesloten
                        Het voertuig is voorzien van de stickers voor toegang tot de piste voor de sessie à op de voorruit langs bestuurders zijde
                        Het voertuig is voorzien van zijn startnummers à links en rechts op het voertuig
                        Het voertuig is voorzien van 2 trekhaken/ogen (1 vooraan en/of 1 achteraan) à VERPLICHT
                        [b]Het voertuig is voorzien van een brandblusser die in het voertuig bevestigd is
                        [/b]De standlichten zijn ingeschakeld
                        Het luidheidsniveau van het voertuig is max. 107dB dynamisch gemeten, max. 103 dB statisch gemeten. Dit is een verplichte meting doorgevoerd door de verantwoordelijke van het circuit en die dan een sticker aanbrengt op de voorruit
                        Het voertuig mag enkel in de EXPERT sessie voorzien zijn van RACING type banden (SLICKS of RACING WET)
                        De snelheid in de paddocks is max. 15 km/u en in de pitlane max. 50 km/u
                        Rij als gentlemen, het is geen race. De Porsche Club Francorchamps Days = JUST FOR FUN.

dus niet zonder helm zoals op Family hour..

123

pcf krijg ne kickbak per verkocht sleepoog zeker? 😀

anyway, Merc A sleep oog is natuurlijk een andere draad, veel dikker.
                          sjans dat het onderwerp opkwam, nog tijd genoeg om ene te zoeken

Das juist twee jaar geleden heeft een vriend daar ter plaatse één gekocht bij Porsche service 80 €. :bounce:

123

morgen dan maar eens kijken of er in de firma wagen nog ene zit die misschien ook past op de 987
                              Ik denk dat dat allemaal redelijk gestandaardiseerd zal zijn qua draad..

PCF zou dat toch echt wel op voorhand mogen zeggen vinnik

Op Francorchamps verplicht van sleepoog voor en achter.

123

hebben ze eigenlijk niet op voorhand vermeld bij inschrijving , maar hij ligt wel al klaar…

Niet vergeten het sleepoog te monteren,normaal verplichting bij iedere trackday

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 92)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.