Porsche days Spa 21 & 22 April 2018

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Kalender Porsche days Spa 21 & 22 April 2018

• Maker
    Discussie

• 123

Datum net bekend gemaakt.

Wel vroeg op ‘t jaar… Hopelijk geen aprilse grillen. :think:

“Beste kennis,
      Beste passie-liefhebber,
      Beste Porsche Club verantwoordelijke,
      De Porsche Club Francorchamps Days 2018 zijn een feit en zullen plaatsvinden tijdens het week-end van 21 en 22 april 2018.

De #PCFD18 zullen bij deze editie alweer een groot feest zijn voor alle Porsche :
      Toegankelijk voor iedereen
      In volle gemoedelijkheid
      Voor een zo scherp mogelijke prijs.
      Bovenop de rij-sessies die aangepast zijn aan de verschillende rijvaardigheden van de piloten, zullen er ook gevarieerde en familiale animaties op het programma staan :
      family hour
      parade
      rally
      commercieel dorp
      simulatoren
      initiatie en circuitdoop…

Zonder de BBQ en de zaterdagavond festiviteiten te vergeten.
      Speciaal voor de Clubs :
      beschikbaarheid van een F1 stand om u toe te laten uw leden op een kwaliteitsvolle locatie te ontvangen.

Plan nu reeds de #PCFD18 in uw kalender 2018,
      mobiliseer uw leden,
      en bereid uw inschrijvingen voor.
      Enkel de snelsten zullen bediend worden
      (alle sessies en alle standen waren SOLDOUT in 2017, dit ter herinnering).
      U zal verwittigd worden zodra de reservaties open zijn.
      http://WWW.PORSCHEDAYS.BE”

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 92)
      • Ik ben er dat weekend ook al van de vrijdagavond.
        Maar hou het slechts bij eens komen kijken op zondag 😳

Zaterdag passion zondag passion GT. :driver: :drink:

Zijn er forumleden die op zondagochtend vroeg daarheen trekken ? is eerste keer, misschien is samenrijden leuk (regio Oost-Vlaanderen)

Zaterdag en zondag “Passion”,afhankelijk van het weer.

123

wat rijden jullie op zaterdag? ik doe de Discovery

Wij (Krok en ik + de madammen) zijn er al vanaf vrijdagavond. Plaatselijke planning moet nog besproken worden.

123

Ik zie het helemaal zitten
                    heb een extra stel velgen gescoord met nog genoeg rubber op om te shredden.

Ga die achteraan opleggen zodat ik de nieuwe PS2’s niet al meteen kapot rijd want vorig jaar na 3 rondjes family hour duidelijk warme bandjes,

Bon, wie zal er nu de Zaterdag rijden?
                    En wie zit er de vrijdag avond al op hotel? (ik in elk geval wel).
                    heeft er iemand zin om vrijdag avond eens het oude lang circuit te gaan opzoeken ? Masta en zo?

http://www.circuitsofthepast.nl/en-US/francorchamps/lapfrancorchamps

[quote=”TheFab” post=261284]Amai, precies wat €kes bijgelapt tov vorig jaar !!![/quote]

2 dagen rijden allé 6 x 45m = 1 370,00 €
                      Eventueel F1 box is voor weekend 1 300,00 €
                      Extra piloot op ingeschreven wagen = + 150,00 € en + 60,00 € voor open bar.
                      Banden, remmen, naft,+ leuk hotelletje = €€€€€€€€

Amai, precies wat €kes bijgelapt tov vorig jaar !!!

Prijs 725 € per dag ( 3 X 45 minuten ) F1 box 1 300 € :bounce:

123

Ik heb het gedaan dit jaar.

Ze sturen je per 5 de baan op

Op zich was het plezant, je kan op normale snelheid alle bochten nemen.
                            Maar die pace car gaat niet overdreven snel.

Heb ik opgelost door aan de Source eens ferm te treuzelen, en dan kon ik toch eens op snelheid door Eau Rouge en al.

Op het eind plakten mijn banden goed, dus ‘t is zeker geen file rijden zoals de Parade.

Vond 3 toertjes wel wat kort, want je gaat maar 2 keer door Eau Rouge (je start uit de beneden pits).
                            Eerste keer aan 70 erin, ik denk 2e keer 150-170
                            En khad die G krachten niet zo verwacht, zat met elleboog in mijn deur te duwen om niet met mijn kop tegen het raam te plakken 😀

Het smaakt wel naar meer, eens een langer sessie zou ook leuk zijn.
                            Maar een dan is het direct een volle serie.. En je kan geen serie delen (bv morgen/namiddag) met 2 auto’s blijkbaar.
                            Beetje jammer..

iemand ervaring met family hour? aanrader of niet

Zal er ook zijn, misschien schenkt de paashaas een F1 box. 😀 😀 😀
                                Formule in mekaar aan het knutselen om een F1 box voor ons betaalbaar te maken.

We zullen er zijn voor de 8ste. keer. :driver: :driver:
                                  Is ieder jaar TOP event kijk er al naar uit nog 187 keer slapen. :happy: :happy:

lbl2016.jpg

LBL 24/04/2016

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 92)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.