Porsche diorama

Home Forum Porsche miniatuur Porsche diorama

• Maker
    Discussie
  • Ik heb gisteren nieuwe modellen gezet in mijn diorama, een 997 turbo, 997 4S, 997 GT3 RS, en een oude 911 RSR.
    Het diorama dateert al van 1995. Ik wou dat ik tijd had om eens een nieuw te maken.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Heel knap Rufie.
      Dat zou hier in mijn woninkje of tussen mijn verzameling ook nog passen 😈 😉

[size=59:22rzck8o]-Even naar het juiste topic verplaatst-[/size]

hallo rufie, alles ok hier in het verre tienen 😉 , twijfelde tussen prost en senna, maar zoals jij reeds aanhaalde, die gele helm deed me voor senna kiezen! tot ergens onderweg in het volgende seizoen! groeten janneman

[quote=”jeansprint”:fw357ky0]en senna op bezoek 8) 8) 8) [/quote]

Hey Jeansprint, alles kits !
          Zou kunnen, ik dacht eerder aan Alain Prost. Die helm heb ik geel geschilderd en dat doet natuurlijk wel aan Senna denken.

en senna op bezoek 8) 8) 8)

[quote=”mcklusky”:v5vllrst]Rufie , op welke schaal is dit ? 1/18 ? 1/24 ? 1/43 ?[/quote]

Schaal is 1/43.

Inderdaad knap gemaakt 🙂

Rufie , op welke schaal is dit ? 1/18 ? 1/24 ? 1/43 ?

Misschien wel een idee om mijn creativiteit de vrije gang te laten gaan.

Probleem met diorama’s is dat dit zeer arbeidsintensief is en je kan nooit vragen wat je er hebt ingestoken.

Je kan misschien een bedrijfje starten hé Rufie

Zeer mooi 8) En met mijn lievelings RSR erop 8)

Momenteel denk ik nog niet aan verkopen, maar je weet nooit hé.

…richtprijs voor verkoop??…ik kik op zo’n dingen…heb je de repo gelezen in Total911 over die Nl-er die dergelijke zaken bouwt?…super hé

Rufie, moest je het wegdoen, laat aub iets weten… 😆 😉

is idd knap, 1/18 ? 1/43 ?

Is idd leuker dan dat ze gewoon in het doosje zitten.
                                Ik zou het nu nog wel veel mooier kunnen maken, maar ja de tijd…

S2

Is echt wel een heel mooi stuk. Ook hoe de auto’s gepresenteerd staan. Knap werk!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.