Porsche Driving Experience

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche Driving Experience

• Maker
    Discussie
  • Heeft iemand ervaring met een Porsche Driving Experience -dag ?

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • @Bc uiteraard kan je dit alles doen met je eigen wagen ,het zijn tenslotte dezelfde wagens die Porsche aanbiedt .
      Misschien kan de slijtage aan je eigen wagen je tegen houden om die te gebruiken .

@Pt
      ,Finland zaliggggggg . :driver:

Zijn die precision, performance en master te doen met eigen voiture of beter eentje huren ?

PT

Onroad, offroad of ice ?

Onroad : Fast track te Leipzig heb ik jaren geleden gedaan. Opleiding was toen 2 dagen ipv 3 momenteel. Leuke ervaring, goed georganiseerd. Voor herhaling vatbaar. Blijkbaar worden er nu licenties uitgereikt.

Ice : Vorig jaar camp 4s te Ivalo Finland, (performance). Driften van ‘s morgens tot ‘s avonds…Super ervaring waar je heel wat van opsteekt. Voor herhaling vatbaar, daarom onlangs ingeschreven voor de Ice force, (master), te Levi Finland in het gezelschap van nog een forumlid.

Kortom : allemaal aanraders !! ((behalve de bijhorende factuur)

Iemand ervaring met de Porsche Sport Driving School – precision, performance, master ?

Moet je zeker eens doen is top. :up: :up:

:up: :up: :up:

Ik heb dat in 2007 gedaan daar, was volledig in orde, 911, Boxster, Cayman en een Cayenne Turbo! 4×4 drifter op een rond punt w00t 😀

ik wist niet dat die ook p in hun wagenpark hadden?

ooit eens bij Jesco gedaan, het enigste nadeel is dat je daarna een Porsche wil als je er nog geen hebt… 😀

Heb dat gedaan mij maitrise du volant in Vise,
                        Aanrader was ook rijden met alle soorten Porsche eerst opvangen, daarna driften

Vorig jaar samen met Kdc dit nog gevolgd .
                          Heel leerrijk ,je mag leren slippen met verschillende types Porsche maar wel prijzig . 😥

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.