Porsche driving experience

Home Forum Porscheforum On Track Trackday Circuit Talk Porsche driving experience

• Maker
    Discussie
  • Welke track in Duitsland zouden jullie aanraden voor de Porsche driving experience? Voor zowel de precision als performance reeks.

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Dat is ook mijn gedacht over gebruik eigen auto. Over het antwoorden op mijn mail…als ze het als contact zetten op hun webpagina dan moeten ze minstens een antwoord geven he? Ook als het een nee is.

Dat is ook mijn gedacht over gebruik eigen auto. Over het antwoorden op mijn mail…als ze het als contact zetten op hun webpagina dan moeten ze minstens een antwoord geven he? Ook als het een nee is.

In Belgie antwoorden ze niet omdat ze die trainingen gewoonweg niet aanbieden 🙂
          De cursussen kosten in Nederland rond de 500 EUR. Het prijsverschil is zo verdacht groot dat ik me afvraag of ze inhoudelijk fel van elkaar afwijken !
          Persoonlijk zou ik de training altijd met de eigen wagen doen. Je moet al genoeg leren, zonder dat je ook eerst nog moet wennen aan een andere wagen ! Plus met de eigen wagen geeft je nadien ook extra vertrouwen denk ik.

Had ook gemaild naar België en daar antwoorden ze zelfs niet.
            Maar heb al bonnen voor Duitsland, dus het zal zeker daar worden. Nu nog beslissen of het mijn eigen 997 zal zijn of het huren van een 991 aan 900 euro per dag. Twee dagen is toch 1800 euro en het is die eerste training ook niet echt circuit.

Ik heb ook goesting om te gaan !
              Leipzig heeft de beste infrastructuur denk ik. Maar heb gezien als je via Porsche Nederland gaat op Zandvoort dat het wel een heel stuk goedkoper is dan in Duitsland !

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.