Porsche eigenaar in spe

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche eigenaar in spe

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal !
    Ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Dirk Van de Velde, geboren en getogen in Lokeren, maar al 20 jaar woonachtig in het noorden van Antwerpen; meer bepaald in Brecht (Sint-Job-in-‘t-Goor).
    In november dit jaar, mag ik m’n allereerste Porsche verwachten; nl; een Cayman. Geen S of GTS, maar we gaan ‘klein’ beginnen.
    Ik hoop veel plezier eraan te beleven en nog vele andere Porsche liefhebbers te ontmoeten bij één of andere meeting.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
    • Waarschijnlijk wel

PDS

Dan zullen we deze mooie bolide wel eens tegenkomen hier in de streek 😆

hier rijdt een cayenne rond in soortgelijk geel……. :puke:

Maar op deze cayman, in combo met dat zwart :applaus: :lekker: :lekker:

Dank je allen voor de leuke commentaren en de verwelkoming. Ik voel me al helemaal thuis in het Porsche-wereldje 😀

Mooi mooi, profitiat met je nieuwe aanwinst Dirk
              Is een mooie geile otto 😀
              En euh… welkom hier !!!!

Welkom bij de cayman eigenaren 😉 :driver:

Met de felicitaties van de jury :up:

Interieur is yachting blue

:up:

Mooie combinatie, met de zwarte velgen

PDS

Amai zalige kleur !

Dat is pas durven :happydance:

:up: :up:

[quote=”dirkvdv” post=180976]Eerste foto van de nieuwe. Staat, helaas, nog in de showroom van de garage. Nog eventjes wachten en hij staat bij me thuis :happydance:

Ja hallo?! :first: :wtf: :coolness:
                            Congrats!!

[quote=”Sensa911″ post=180982]Ik wil ook kleur bekennen, als er iemand een knalgele 996 4S cabrio weet staan. Een potentiele koper zit aan dit toetsenbord![/quote]

ik weet er een staan in duitsland 89k km omg munster

vraagprijs iets van 36.900 euro
                              :drink:

Ik ben van de kempen, in ons dialect is geel … geil. Is alle seizoenen goed!

Proficiat ! Herfst, nevel, mist,…., ik zou geel voorzichtig zijn.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.