Porsche eigenaar in spe

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche eigenaar in spe

• Maker
    Discussie
  • Hoi allemaal !
    Ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Dirk Van de Velde, geboren en getogen in Lokeren, maar al 20 jaar woonachtig in het noorden van Antwerpen; meer bepaald in Brecht (Sint-Job-in-‘t-Goor).
    In november dit jaar, mag ik m’n allereerste Porsche verwachten; nl; een Cayman. Geen S of GTS, maar we gaan ‘klein’ beginnen.
    Ik hoop veel plezier eraan te beleven en nog vele andere Porsche liefhebbers te ontmoeten bij één of andere meeting.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
    • Ik wil ook kleur bekennen, als er iemand een knalgele 996 4S cabrio weet staan. Een potentiele koper zit aan dit toetsenbord!

Welkom in de Cayman club ! :respekt:
        Rij sinds april ook met een Cayman en kan je alleen maar zeggen dat je een goede keuze hebt gemaakt ! :respekt:

Wim

Eindelijk eens iemand die kleur bekent. :up:

mooi!
            Welk kleur interieur?

Whoooo …. ik ben jaloers. Prachtige kleur!!!!! Mooie combinatie.
              Wees er voorzichtig mee!

Eerste foto van de nieuwe. Staat, helaas, nog in de showroom van de garage. Nog eventjes wachten en hij staat bij me thuis :happydance:

ken

Welkom en veel plezier hier en op de baan

[quote=”dirkvdv” post=177519]Ook proficiat met je nieuwe Panamera. Je zal ook blij zijn zeker als het november zal zijn ?
                    Toevallig ook bij Porsche Antwerpen gekocht ?[/quote]

Neen, eerst wel gaan zien in Antwerpen (is eigenlijk vlak bij me thuis), maar had een beter gevoel in Geel bij Verellen (en betere korting :happydance: ), dus uiteindelijk daar besteld…

Ook proficiat met je nieuwe Panamera. Je zal ook blij zijn zeker als het november zal zijn ?
                      Toevallig ook bij Porsche Antwerpen gekocht ?

Dank je allemaal voor de verwelkoming. Zodra de wagen er is, zal ik uiteraard wat foto’s posten.
                        Ik kan je al meegeven dat het een gele wordt met zwarte velgen. Ik ben benieuwd.

Proficiat Dirk.

Ook ik ben in blijde verwachting van mijn gloednieuwe panamera en ja ook voor november.
                          Ben zelf van Ranst, dus da’s niet zo ver van de deur hé.

Zeer mooie wagen trouwens die cayman !

Enjoy *porsche

Hierzie, nog ne naamgenoot :drink:
                            Welkom en proficiat met de aankoop.
                            Was er al naar foto’kes gevraagd :think:

Welkom op het forum Dirk.
                              Dat het maar snel november mag worden.
                              Wel meteen heel veel foto’s.

Welkom op het *porsche forum :drink:
                                Cayman :up: :up:

welkom.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 40)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.