Porsche embleem

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Porsche embleem

• Maker
    Discussie
  • Op internet zie ik dat er nogal veel verschil in prijzen zijn voor een embleem op de motorkap voor mijn 924s. Bij vankessel maar 25 euro tot het duurste wat ik gevonden heb 132 euro 😯
    Waar liggen nu die verschillen in want op foto zien ze meestal het zelfde uit, is het verschil in materiaal of kwaliteit?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Dit volgens Pelican Parts, die van Wes is een early style with Gold finish and Red Bar, 911 (1965-94) en die van Wim late style with Gold finish, 911 (1995-on)

Nummer van Wes
        early_crest_kit.jpg

Nummer van Wim

late_crest_kit.jpg

Wim

[quote=”WES-RS” post=132129]Als het van PET komt, zal het wel kloppen.
          Ik had het gewoon van de foto en nam aan dat het wel juist was. :oops:[/quote]

Wes, jouw nummer klopt ook, want dat staat inderdaad vermeld voor de S op de Pet.
          Wat het verschil mag zijn weet ik ook niet, maar daar krijgen we misschien dan uitleg van steri2311 over. 😉

Ik heb net een mailtje gestuurd naar PVB, ik wil wel eens naar zijn aanbod gaan kijken 🙂

Maar alvast bedankt voor de informatie.

Als het van PET komt, zal het wel kloppen.
              Ik had het gewoon van de foto en nam aan dat het wel juist was. 😳

Wim

[quote=”WES-RS” post=132065]901 559 210 20

Die zit op mijn S. Dus is die van 1971 – 1994. :up:[/quote]

Ik heb hier op de PET Porsche het nummer A901-559-211-00 bj ’76 tot ’85

Mocht het baten, ik heb er nog ééntje liggen maar van een jongere generatie die je zo mag ophalen (in zeer goede staat).

Euh…. Dank u Wes 😆

Weeral dank u Wim zou tof zijn :happydance:

901 559 210 20

Die zit op mijn S. Dus is die van 1971 – 1994. :up:

Wim

Ik zal eens kijken of ik op de zaak de nummers daarvan heb liggen voor jouw Porsche.

Dan moet ik eerst het onderdeelnr hebben, want op mijn auto zat geen embleem meer dus kan ik niet vergelijken. Ik heb wel nog een in slechte staat van mijn vroegere 914 maar die was van 1973.

Ze hebben toch verschillende onderdeelnummers, dus even nummer opvragen et voila. 😉

Ja dat had ik ook al eens gezien, maar bij vankessel staat een embleem voor 25 euro en bij rosé passion voor 80 euro en zouden allerijl geschikt zijn voor 924.

Het stomme is je kunt het niet zien via internet op foto en 80 euro geven om achteraf dat niet te zijn of op een ander het zelfde te hebben maar veel goedkoper.

Alstublieft… 😉

Porsche-crest-evolution.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.