- Dit onderwerp bevat 16 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 6 jaren, 7 maanden geleden door .
-
Discussie
-
21 november 2017 om 15:52
Hier in Chile ben ik nog altijd Porscheloos. Ik blijf rondkijken op chileauto.cl maar “ik vind mijn goesting niet”. Bovendien weet ik dat ik die binnen een paar jaar niet mee naar Belgie kan nemen. Invoer en uitvoer van 2de handswagens is verboden hier.
Ondertussen ben ik wel begonnen met de ouwemannensportbijuitstek …Golf. Het was een belofte die ik aan mijn vrouw maakte bij de verhuis naar hier en die nu wordt nagekomen. En weet je “me gusta”, ik like it!
Telkens als ik die 2 golfzakken (hoe noemt dat in het Nederlands?) en de bijhorende karretjes in de koffer van de Q7 die ik hier gebruik steek,vraag ik mij af. Hoe krijg ik dat in godsnaam in een 964 of een 997, die koffer van de Audi zit helemaal vol. Mijn vrouw heeft haar antwoord klaar … in een Cayenne gaat dat gaan… . En dan zie ik mij in een Cayenne in Belgie in een golfclub aankomen en dan pas besef ik waarom dit de ouwemannensportbijuitstek zou kunnen zijn :engeltje:
Anderzijds meen ik ooit gelezen te hebben dat ene Ferdy Porsche de 911 zo ontworpen had dat die al zijn clubs, inclusief de driver kon meepakken.
Klopta?
Gata, golfclubs en zak in een 911?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.