‘Porsche en Koffie’ bij Vintage Garage – zondag 3/12 – met ritje

Home Forum Porsche Uitstappen ‘Porsche en Koffie’ bij Vintage Garage – zondag 3/12 – met ritje

• Maker
    Discussie

• XXX

In alle stilte wat gepolst en uiteindelijk een datum kunnen vastleggen.
      HarleyG was me voor om naar den Duvel te gaan dus dit is een weekje later.
      Vintage Garage in Londerzeel – http://www.vintagegarage.be/ – wil gastheer spelen voor een ‘Porsche en koffie’ bij hen.
      Op zondag 03/12/17 10:00u zijn de deuren open voor ons.
      Ik ben de enigste niet hier die jeroen kent, mijn ervaring is dat hij een faire handelaar is in oldtimer en vintage wagens.
      Er staan wel wat transaxles te koop en zeker niet alles staat op zijn website.
      Zelfs enkele Mercedesen (waar heb ik dat nog gelezen) staan erbij…

We maken ook plannen om aansluitend nog een ritje in elkaar te steken. Meer info daarover volgt nog.

000_vintage1.jpg

000_vintage2.jpg

000_vintage3.jpg

000_vintage4.jpg

000_vintage5.jpg

Lijstje deelnemers ff aanvullen aub, dan kan er een schatting gemaakt worden van de deelnemers;

1. Drip en Drup
      2. …

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
      • Misschien heeft iemand van de forumleden uit O en W Vlaanderen een goed kontakt met Oldtimerfarm in Aalter ?? :think:
        Ze zijn open op zaterdag en zondag gesloten
        Momenteel staan er een 17-tal klassieke Porsches te koop

http://www.oldtimerfarm.be/

394311.jpg

Het was inderdaad super, fijne formule zo’n Porsche & Coffee in een oldtimergarage. :drink: :respect2:

Kon er helaas niet bij zijn maar ik twijfel er niet aan dat het weer dik inorde was.
            De volgende iets westelijker, mss?
            Waar zitten de mannen van Oost -en West-Vlaanderen? :think:

Compliments & thanks voor organisator Peter en gastheer Jeroen :applaus:
              Prima formule, of hoe je ook met k.tweer toch nog een leuke zondag kan maken.

Hier niets anders dan lof.

Peter, heel goed idee en zeer goede organisatie.

Voor mij was het de eerste deelname aan een evenement van PFB, een voltreffer!
                Ik kende letterlijk niemand, dan kan je onbezonnen aan de gang, heb er een aantal sympathieke gesprekken aan over gehouden. Een heel pak leuke mensen leren kennen, Porsche vibe on top.

De Fab heb ik de ‘pieren’ uit zijn neus gevraagd over zijn 928 project, stay tuned voor zijn draadje er gaat nog wat volgen :respekt:

@Zuff-718 heb de zelfde atmosferische stoornissen meegemaakt.
                Bij mijn aankoop ging het tussen de Tobacco bruine en degene die ik uiteindelijk gekocht heb. De historiek en kleur van ‘mijn’ auto hebben de doorslag gegeven. Heb met Jeroen een ritje gemaakt met de Tobacco bruine, die wagen heeft een zeer goede indruk bij me nagelaten.

Groeten aan iedereen en hoop de andere mensen die ik vandaag niet gesproken heb een volgende keer te leren kennen.

Peter & C° thx voor het geslaagde alternatief voor Scherpenheuvel. toffe babbels, goed gelachen :applaus:
                  Jeroen & C° geweldige gastheer :up:
                  PS onze 6-koppige tafel in De Zaat in Temse had na het betalen van het gelag 6 euro over, deze is onderweg naar de forumrekening.

Leuke middag en weer toffe mensen leren kennen.
                    Super gedaan

Was leuk, bedankt voor de organisatie Peter :up:

XXX

Natuurlijk stonden er ook enkele Porsches :popcorn:

Vintage2.jpg

Vintage3.jpg

Vintage4.jpg

Vintage5.jpg

Vintage6.jpg

Vintage7.jpg

XXX

Toffe kerel, Jeroen van Vintage garage :up:

Vintage1.jpg

Fijne groep forummers aanwezig ook, ongeacht het iets minder goede weer,
                          Nog afgezakt naar De Zaat in Temse om iets te nuttigen.
                          Bedankt aan allen voor de fijne zondag middag :respect2:

@ZUFF- aangename kennismaking! Eveneens @ peter.
                            Er stonden inderdaad enkele mooie wagens binnen, goe bezig jeroen!
                            Floere.

Leuke zondagvoormiddagvulling, mag meer georganiseerd worden.
                              Dank aan de organisatie voor het ontvangst en de locatie :up: :up: :up:
                              Aangename nieuwe forumleden ontmoet.

20171203_121454.jpg
                                nog enkele aanvullingen 😀

20171203_121502.jpg

20171203_121506.jpg

20171203_121510.jpg

20171203_121515.jpg

20171203_121523.jpg

20171203_121531.jpg

enkele foto’s van mindere kwaliteit ( excuses, waarschijnlijk atmosferische storingen boven Londerzeel ) van de deelnemers aan de namiddag rit , georganiseerd door Drip :coolness:

20171203_121318.jpg

20171203_121357.jpg

20171203_121415.jpg

20171203_121419.jpg

20171203_121426.jpg

20171203_121442.jpg

20171203_121447.jpg

20171203_121459.jpg

Idd, leuke locatie en goede ontvangst
                                    Bedankt

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.