‘Porsche en Koffie’ bij Vintage Garage – zondag 3/12 – met ritje

Home Forum Porsche Uitstappen ‘Porsche en Koffie’ bij Vintage Garage – zondag 3/12 – met ritje

• Maker
    Discussie

• XXX

In alle stilte wat gepolst en uiteindelijk een datum kunnen vastleggen.
      HarleyG was me voor om naar den Duvel te gaan dus dit is een weekje later.
      Vintage Garage in Londerzeel – http://www.vintagegarage.be/ – wil gastheer spelen voor een ‘Porsche en koffie’ bij hen.
      Op zondag 03/12/17 10:00u zijn de deuren open voor ons.
      Ik ben de enigste niet hier die jeroen kent, mijn ervaring is dat hij een faire handelaar is in oldtimer en vintage wagens.
      Er staan wel wat transaxles te koop en zeker niet alles staat op zijn website.
      Zelfs enkele Mercedesen (waar heb ik dat nog gelezen) staan erbij…

We maken ook plannen om aansluitend nog een ritje in elkaar te steken. Meer info daarover volgt nog.

000_vintage1.jpg

000_vintage2.jpg

000_vintage3.jpg

000_vintage4.jpg

000_vintage5.jpg

Lijstje deelnemers ff aanvullen aub, dan kan er een schatting gemaakt worden van de deelnemers;

1. Drip en Drup
      2. …

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
      • Top treintje vormen, bij ons thuis of carpool Bekkevoort, welk uur ? :driver:

Echt jammer dat ik dit moet missen, zeker nu het eens wat korter bij is :bounce:

Wij komen ook

wij komen ook met 2

@Taffy : Wij gaan met onze volledige Schotland-crew :happydance:

Eventueel treintje vormen met Rollie en Herman ? :driver:

Als de verzekering mij een tijdelijke groen kaart wil geven dan kom ik ook eens met de 996 langs. Het zou sinds mijn aankoop de eerste keer zijn dat ik er mee ga rijden. En dan kan ik hopelijk eens enkele mensen al wat leren kennen. Want het virus begint meer en meer te kriebelen en als ik nog tot volgende zomer moet wachten? Dus onder voorbehoud van beetje deftig weer en niet zoals gisteren een ganse dag regen.

Spijtig dat ik onmogelijk kan komen (ontbijtbuffet voor goed doel op dat moment).
                    En nu nog meer spijt wanneer ik iets over pannenkoekjes en fruitsla lees…
                    Maak er een gezellig ‘feestje’ van.

XXX

@ the Stig: niet noodzakelijk, is om een ruwe schatting van het aantal deelnemers te kennen.

@Mikey
                      , fu** the Sint :engeltje:

@Taffy
                      : ik hoop da t de wederhelften erbij zijn want ik reken per wagen 2 personen.
                      Ik bring wel de zoon mee aka Drup.

Van Jeroen – Vintage Garage – net bericht gekregen, een stukje er uit;
                      we gaan een ‘mini’ ontbijt voorzien (pannenkoekjes en fruitsla) 🙂

Goed hé

Wij komen ook. Graag de Schotlandvrienden nog eens terugzien :drink:
                        Vraag van “Julie”: komen de Schotse dames ook mee. Ze zou er nog eens graag een “klapke” mee doen.

1. Drip en Drup
                        2. TheFab
                        3. TGeert en co.
                        4. Rollie
                        5. De Bomma & Den Bompa
                        6. Mikey & co
                        7 ex 981 boxsterwalter
                        8 deepee
                        9 Sharkey
                        10 ErikDW
                        11 DST (onder voorbehoud)
                        12 Ivo C (bij droog weer)
                        13 Herman911
                        14. Yellow
                        15. Taffy + “Julie”

@drip ik ga moeten afhaken de Sint steekt zijn roe ertussen … spijtig genoeg

Is het nodig om op voorhand in te schrijven?

Wij zitten zaterdag met een receptie/feestje dus er spelen een paar factoren mee 😉

XXX

@boxterfreak – Gezien het uur van de bijeenkomst denk ik dat we ergens op de middag, of daar in de buurt, vertrekken voor een korte rit richting een drank en eetgelegenheid waar je niet op voorhand moet reserveren.
                              Boxter Walter had me al een tip verstuurd qua locatie.
                              Ligt nog niet vast, ja is kortbij, komt goed.
                              Hoofdreden was nog eens samenkomen, regio ergens van Lummen weg (waar Geert erg actief is in het organiseren :up: :up: :up: ) om forumers – waarvoor Lummen te ver is – van hun kont te krijgen en in de Porsche te stappen :happydance: voor een leuke ontmoeting bij Vintage Garage waar wel wat klassiekers staan.

Wim

Wat moet ik me voorstellen bij “het ritje”? Hoe ver, naar waar?
                                grts

Ach zo, gij droomt van uwe zoon in een wet T-shirt competition want dat is meestal uwe bijzitter. Ik wist dat je ne rare was maar zo raar…. :mrgreen:

Ik ga moeten passen zoals je al weet. Ik ga naar andere beesten kijken.

XXX

De bijzitters in mijn oudje tijdens een regenbui geeft telkens een ‘wet T-shirt competition’
                                    Daarom dat ik het vertik om dit te herstellen :think:

Moest je niet weten wat een ‘wet T-shirt competition’ is…

000nat.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 76)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.