porsche en koffie op 23 februari te wingene

Home Forum Porsche Uitstappen porsche en koffie op 23 februari te wingene

• Maker
    Discussie

• jdw

Hierbij nodigt PCT Tielt de porsche rijders uit voor het 3de porsche en koffie evenement te Wingene op 23 februari.
      Vorig jaar waren we er 110 porsches aanwezig :first: .
      Hopelijk kunnen we dat dit jaar evenaren of overtreffen.
      Vriendelijke groeten Jurgen.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • jdw

Porsche en koffie gaat inderdaad door op 6 maart 2022 te wingene . Ik zal de uitnodiging op het forum plaatsen maar wacht nog even af wat er gebeurd met de coronacijfers. Groeten jdw

Deze Porsche en koffie is gepland voor 6 maart 2022 te Wingene ! 

PM

@JDW: gaat deze Cars en koffie door dit jaar? 

PM

Het was een leuke voormiddag. Niet zoveel wagens maar daarom niet minder leuk. Lekkere koffie en leuke babbels. Dikke pluim voor Jurgen en de andere inrichters! Nu nog hun forumnamen van buiten leren 😀 😀

Ik ga er niet veel over uitweiden , maar ik heb je nog 3 maal in de kantine gezien net voor ik vertrok KKT en vermoed dat dit op een misverstand rust . Ik vond het niet leuk om voor 12 plaatsen te reserveren en dan te zien dat er 2 personen niet opdagen . Gr en daar sluit ik deze discussie !

[quote=”kleinekastenteufel” post=280372]Wel, wel, wel…
                  Never hard feelings, volgende keer beter.[/quote]

Een wijs man zei ooit “zolang de mensen nog spreken over u , hoor je der nog bij” 😀

See you next time

jdw

Ondanks het slechte weer en de windvlagen waren er toch nog een 45 porsches aanwezig:respekt: :respekt: :respekt:
                    Ook waren er een aantal leden van het porscheforum aanwezig
                    De verstkomende porsche kwam uit luik en had :applaus: :first: een 250 km gereden voor ons evenement
                    Zoals gewoonlijk was de sfeer in het cafetaria top (bijna iedereen kende iedereen en dronk een glaasje met elkaar)
                    De laatsten zijn vertrokken om 16u en na het opruimen waren wij om 17u thuis
                    Ondanks het slechte weer toch een geslaagde editie en op naar volgend jaar en hopelijk beter weer
                    groeten jurgen

Zwarte Pijl… nu begrijp ik het. Die luistert alleen als het van een mooie madam komt! tsk!

Wel, wel, wel…

Wat een misverstand, en hoe sommigen daar lukraak een vervolg aan breien.

Wij zouden een p.b. kunnen sturen, maar reageren zoals onderstaand.

Klopt dat wij aangekondigd hadden om naar “De Haeze” te komen. Met humor hadden wij eraan toegevoegd “of wij welkom waren, gezien onze forumhouding”.

Rond 11.30 uur echter werd mijn partner verwittigd dat er iets tussengekomen was bij haar hoogbejaarde moeder. Prompt hebben wij “Zwarte Pijl” (de man op de onderste foto bij Alain (Rufie)) gevraagd om “Snoer” te willen verwittigen dat wij gezien de gewijzigde omstandigheden NIET zouden afkomen en dat men in elk geval op ons niet hoefde te wachten. Snoer was op dat moment niet in zicht.

Na nog een kort gesprek met “Den bakker” zijn wij snel vertrokken.

Never hard feelings, volgende keer beter.

Ik ben inderdaad niet komen opdagen met als hoofdreden de kleine storm die op dat ogenblik over het land raasde en ook omdat ik mij geëngageerd had om afgelopen weekend (en het volgende) mee te spelen in een toneel in mijn gemeente (jaja, ook daarvoor ben ik niet bang om op mijn bek te gaan – ter vervanging van een uitgevallen speler). En het was na de geslaagde voorstellingen van vrijdag en zaterdag wat te gezellig in de bar dus ik heb de tent helpen sluiten waardoor ik een klein beetje recup kon gebruiken…

Wat kkt betreft: ik ken hem enkel van zijn schrijfsels op het podium. Hij is van het type dat niet onder stoelen of banken steekt wat hij ervan vindt. Voor mij persoonlijk is dat geen probleem (ik ken Paul bijvoorbeeld wel persoonlijk en we kunnen echt wel door één deur ondanks zijn kritiek) maar misschien is hij na de reservering door iemand anders aangesproken en voelde hij zich er niet meer lekker bij? Zoals gezegd, ik was er zelfs niet bij gisteren.

Laat ons overeenkomen hee mannen! Het leven is al kort genoeg. We hebben allemaal onze mening en dat is okee.

We zijn ook thuis na een leuke namiddag , al moet ik wel een teleurstelling verwerken gezien Kleinekastenteufel en partner me persoonlijk heeft komen vragen of hij nadien mee kon eten in Den Haese (restaurant in de buurt ) Waar ik voor iedereen gereserveerd had . Maar ons heeft laten wachten (10 man )zonder op te dagen ? ik weet niet wat het probleem was maar hij liet me nog verstaan dat hij niet zo geliefd was op het forum . Dan moet ik zeggen dat ik je nu beter begrijp ( ik dacht dat het een vorm van beleefdheid was om af te bellen als men een afspraak niet nakwam ) In alle geval we hebben een leuke after P en Koffie gehad met bekende vrienden ! De opkomst was uiteraard niet zoals vorige edities maar daar zal het weer wel voor iets tussen zitten , het is in alle geval droog gebleven tot 15 u .

[attachment=39392]IMG_8320.

JV

Weer thuis intussen.

Ok Warme bakker , ik zie je seffens wel aldaar !

Henrik, oke de bakker zal aanwezig zijn deze morgen en graag etentje in Den Haze 2 personen !!GR Koen .

Ik kom ook af , ben gisteren wel gans de dag ziek geweest maar moet wel lukken vandaag . Als er nog mensen na het treffen mee willen gaan eten naar restaurant Den Haeze in Wingene , gezien Fabian en krok niet mee gaan eten en ik 12 plaatsen besproken heb zijn er nu 4 plaatsen vrij gekomen ! Voor de liefhebbers die me niet kennen mag je dit ook doorgeven aan de organisatie , die zullen dit aan mij dan wel doorspelen .Gr en tot zo

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.