porsche en koffie op 23 februari te wingene

Home Forum Porsche Uitstappen porsche en koffie op 23 februari te wingene

• Maker
    Discussie

• jdw

Hierbij nodigt PCT Tielt de porsche rijders uit voor het 3de porsche en koffie evenement te Wingene op 23 februari.
      Vorig jaar waren we er 110 porsches aanwezig :first: .
      Hopelijk kunnen we dat dit jaar evenaren of overtreffen.
      Vriendelijke groeten Jurgen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
      • Ik ga efkes passeren (van 9u30 tot 11u). Andere verplichtingen nadien.

Ik ga moeten passen ben rolkooi aan het installeren van Heigo.
          Meer werk dan ik gedacht had.

JV

Ik passeer wellicht ook wel even, het weer lijkt mee te vallen.

Ik kom langs, is ook maar 5 min rijden van bij mij! Blij om weer wat mooie porsches te kunnen bewonderen!

jdw

Weerbericht voor morgen te wingene droog in de voormiddag maar met wind

jdw

Plaats : parking TC Aquila, Rozendalestraat 36, 8750 Wingene.
                    Tijdstip: van 9u30 tot 13u30.
                    Gratis koffie voor iedere aanwezige porsche.
                    Gratis tombola lot voor iedere aanwezige porsche.
                    Trekking vanaf 11u30 : talrijke prijzen te winnen !!!!!
                    Voor meer info : jurgen.dewispelaere@telenet.be of 0477 76 89 15

Waar moeten we dan zijn? adres/info?

jdw

Hierbij een kleine update van ons evenement

Tc aquila stelt zijn cafetaria terug ter beschikking voor ons.
                        We mogen terug de bar en hun sanitaire voorzieningen gebruiken.
                        Tevens wordt er een kleine tent van 30m² bijgeplaatst, mits het vorig jaar op een bepaald moment drummen was voor een plaatsje binnen.
                        De parking wordt terug vrijgehouden enkel voor porsches (alles is aangevraagd bij de gemeente)
                        De prijzen voor de tombola zijn reeds geleverd bij ons.
                        Hopelijk tot 23 februari. [attachment=39301]P1060065 (1)

Normaal ook aanwezig!

Ik probeer erbij te zijn.

XXX

Genoteerd met stip in de agenda :driver:

Wij gaan er ook terug bij zijn , was vorig jaar een super gezellige bende Porsche liefhebbers en daarna met de bende van Snoer lekker gegeten in Den Haze

En voor herhaling vatbaar !!!

Daar moeten we terug bij zijn ! Was een aangename dag met veel bekende gezichten .
                                    En nadien nog eens afgezakt om iets te gaan eten met een 20 tal P liefhebbers in restaurant Den haze !

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.