porsche en koffie op 24 februari te wingene

Home Forum Porsche Uitstappen porsche en koffie op 24 februari te wingene

• Maker
    Discussie

• jdw

Hierbij wordt u uitgenodigd op de 2de editie van porsche en koffie van PCT Tielt op zondag 24 februari 2019 in 8750 Wingene, Rozendalestraat 36. ( West Vlaanderen )
      Na het grote succes van vorig jaar, nl 85 porsches voor de 1ste keer, gaat dit evenement terug door op de parking van TC Aquila, waar zij hun cafetaria en sanitair ter beschikking stellen.
      Er is gratis koffie voorzien voor iedere aanwezige porsche, tussen 11u en 11u30 is er een gratis tombola voorzien met enkele prijzen.
      Na de donkere winterdagen is het de ideale plaats om elkaar terug te ontmoeten, een babbeltje te slaan en elkaars auto’s te bewonderen.

Alvast tot 24 februari 2019.

vr groeten,
      Jurgen Dewispelaere

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
      • [quote=”de zwarte pijl” post=275197]super toffe bende[/quote]

Zeker en vast!

Heb me ook heel goed geamuseerd.

super toffe bende

En ik heb maar een klein beetje te veel drank en spijs binnengespeeld! mijne betere helft wou toch eens rijden met de 968, vandaar… :engeltje:

De foto met het trio onder het dekentje is wel grappig. Want wij zaten met onze kruin onder verwarmers die tegen de gevel hingen. De uitbater wees de dames daar ook op. Maar ik vond het wel een goed idee om tegen de vrouwen te zeggen dat die verwarmers eigenlijk nauwelijks te voelen waren, dus bleven ze zitten, in de kilte! :happydance:

‘t zijn ook altijd dezelfden op die after parties!!!

Voor herhaling vatbaar !!!
                ‘t was een leuke after party

Dan zal ik er nog maar enkele posten he Erwin

Vreemd dat er van de after-party nog geen foto’s gepubliceerd zijn…

Het was een mooie opkomst , super gezellig

Het was een zeer mooie dag met een toffe afsluiter bij den Hoaze.

Mercikes voor het leuke gezelschap! Zotte bende :happydance:

tot de volgende,

Grt Jeroen

Het was bijzonder leuk. Zelf naar daar gestuurd met de 968 en omdat mijn madam ook wel eens wilde rijden kon ik me ter plekke enigszins te buiten gaan aan een Duvel of 2… We zijn dan nog lekker gaan eten in de buurt met een uitgelezen gezelschap tot na zonsondergang! :up:

Hier ook enkele beelden van deze schitterende organisatie van PCT

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.