porsche en koffie op 24 februari te wingene

Home Forum Porsche Uitstappen porsche en koffie op 24 februari te wingene

• Maker
    Discussie

• jdw

Hierbij wordt u uitgenodigd op de 2de editie van porsche en koffie van PCT Tielt op zondag 24 februari 2019 in 8750 Wingene, Rozendalestraat 36. ( West Vlaanderen )
      Na het grote succes van vorig jaar, nl 85 porsches voor de 1ste keer, gaat dit evenement terug door op de parking van TC Aquila, waar zij hun cafetaria en sanitair ter beschikking stellen.
      Er is gratis koffie voorzien voor iedere aanwezige porsche, tussen 11u en 11u30 is er een gratis tombola voorzien met enkele prijzen.
      Na de donkere winterdagen is het de ideale plaats om elkaar terug te ontmoeten, een babbeltje te slaan en elkaars auto’s te bewonderen.

Alvast tot 24 februari 2019.

vr groeten,
      Jurgen Dewispelaere

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
      • Dank aan de organisatie en het weer.
        Als enige Hollander tussen de 107 Belgische Porsches heb ik mij zeer welkom gevoeld. Dank u .
        Heerlijk 360 km kunnen rijden.
        …..en zoals een goed Hollander betaamt volgetankt weer terug (€ 1,35/l tegen €1,78/l in NL/l)

Zoals beloofd de eerste foto’s van mijn kant.
          Het was idd een mooie geslaagde organisatie!

PM

Proficiat met de organisatie Jurgen. Het was terug dik in orde!

jdw

voor iedereen die aanwezig was bedankt voor naar ons evenement te komen
              we waren met 108 auto s aanwezig een waar succes
              foto s volgen deze week

groeten jurgen

[quote=”TheFab” post=275088]@YS >> afspreken aan de Texaco E40 rond 9u30?[/quote]

Wij zullen er bij Texaco zijn, hopelijk zelfs net iets vroeger dan 9:30

Ik kom ook eens langs vanmorgen. Ga langs de A8 Halle-Doornik en daarna richting Brugge via E403, weinig of geen verkeer daar 😀

Ik laat het nog op tijd weten!

@YS >> afspreken aan de Texaco E40 rond 9u30?

😈 😈 :driver:

jdw

inderdaad deze weg lukt ook
                          geen TC langs deze weg

Nope, In Ruiselede eraf en via via naar Wingenesteenweg tot Hekke, wordt dan Ruiseledesteenweg.

Waar staat die TC? mijne Waze geeft dat aan, maar ik rij liever dubbel de afstand aan dubbel de snelheid. :engeltje:

jdw

als je afrijd op de E 40 in aalter rijd je langs de ruiseledsesteenweg naar ruiselede en dan naar tielt(is 1 grote weg zonder verkeerslichten tot in tielt) aan de lichten in tielt sla je rechts af tot aan de volgende lichten en sla je terug rechts in richting wingene.
                              Deze weg loopt door tot in wingene OPGEPAST TRAJECTCONTROLE LANGS DEZE WEG)
                              groeten jurgen

XXX

8:30u daar samenkomen?
                                8:45 door rijden???

Ik verzamel met de Bompa aan Kruibeke rond 08:15 zo ies.
                                Wachten wel ff tot 08:45 om door te rijden.

Voila, 132 km rondgetrapt dus morgen komen we met de 968 af want die heeft deze week nog geen sport gedaan!!

Ik krijg route E40 afrit Aalter inderdaad maar daarna Ruiseledesteenweg dus helemaal niet via Tielt?

jdw

voor de mensen die naar porsche en koffie komen opletten als je via de
                                    – E40 van brussel komt beter afrit aalter nemen en dan via tielt naar wingene komen
                                    – E40 van de kust komt beter afrit oostkamp nemen en dan via hertsberge naar wingene komen
                                    – E40 afrit beernem lukt ook maar dan moet je een grote omleiding volgen langs uitgereden boerewegen

tot morgen
                                    groeten jurgen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.