porsche en koffie op 24 februari te wingene

Home Forum Porsche Uitstappen porsche en koffie op 24 februari te wingene

• Maker
    Discussie

• jdw

Hierbij wordt u uitgenodigd op de 2de editie van porsche en koffie van PCT Tielt op zondag 24 februari 2019 in 8750 Wingene, Rozendalestraat 36. ( West Vlaanderen )
      Na het grote succes van vorig jaar, nl 85 porsches voor de 1ste keer, gaat dit evenement terug door op de parking van TC Aquila, waar zij hun cafetaria en sanitair ter beschikking stellen.
      Er is gratis koffie voorzien voor iedere aanwezige porsche, tussen 11u en 11u30 is er een gratis tombola voorzien met enkele prijzen.
      Na de donkere winterdagen is het de ideale plaats om elkaar terug te ontmoeten, een babbeltje te slaan en elkaars auto’s te bewonderen.

Alvast tot 24 februari 2019.

vr groeten,
      Jurgen Dewispelaere

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
      • Ga mijn best doen om in Kruibeke aan te sluiten .:driver: :driver:

[quote=”GrPeter” post=275061]@TGeert, perfect!
          Voor de rest van de limburgers die willen aansluiten.
          Arrival Time: 7u45/8u00 – Total Tessenderlo (E313 – Lummen-Antwerpen).
          Ready4TakeOff: 8u00[/quote]

combineren julie dit met ?

Misschien verzamelen aan het benzinestation Kruibeke?
          8:30u daar samenkomen?
          8:45 door rijden???

Dan kan ik 7min later aansluiten op E17 oprit 15 Temse, moet eerst mijne co-piloot ophalen in Willebroek.
          Tis maar dat ik weet hoe laat jullie onder de brug doorkomen…
          thx for feedback

@TGeert, perfect!
            Voor de rest van de limburgers die willen aansluiten.
            Arrival Time: 7u45/8u00 – Total Tessenderlo (E313 – Lummen-Antwerpen).
            Ready4TakeOff: 8u00

Grpeter : Zeker meekomen als je kan. ‘t Is altijd leuk om de mensen IRL te ontmoeten. :coolness:

Heb een zitje gevonden voor de webmaster :salut:
              Dus laat je moto maar thuis en enjoy the Porsche ride :driver:
              Jouw chauffeur komt vanuit Zonhoven. Stuur me maar een PM waar ie je kan oppikken.

@Tgeert
                De webmaster wil eventueel ook meegaan, om wat foto’s te schieten voor op het forum.
                Mss met iemand van Limburg meerijden, moest dat kunnen en/of mogen ;-). Ik kan eventueel ook de moto nemen. Je bedoelt Total in Tessenderlo (Lummen-Antwerpen) om samen te komen.
                Mvg,
                Grpeter – the man behind the scene

Ik ben normaalgezien van de partij.
                  Deel van een treintje vanuit Gent

Ik moeten passen, moet wat werk inhalen. Have fun iedereen

@ DRIP en anderen : Jawel hoor, wil aansluiten in Antwerpen :driver:

Herman sluit ter hoogte Gent aan :salut:

Zijn er nog liefhebbers die willen aansluiten vanuit Limburg ?
                      Samenkomst aan E313 afrit 25a Total-tankstation of …. ?

Carbonman, Rollie, …

‘t Gaat prachtig weer worden :coolness:
                      Perfect om uwe zondag te starten met een ochtendritje :engeltje:

Om dit evenement een internationaal karakter te geven zal ik vanuit Nederland komen aanschuiven.
                        tot zondag.

Sorry, heb eerste rit van het jaar met POCA. 😳

XXX

Precies geen treintje naar Wingene???

XXX

Komt er een treintje over Antwerpen en dan de E17 richting Wingene?
                              Misschien verzamelen aan het benzinestation Kruibeke?

8:30u daar samenkomen?
                              8:45 door rijden???

jdw

de reacties die we kregen zijn zeer positief
                                we hebben veel reclame gemaakt voor ons evenement (porscheforum oldtimerweb facebook flanders collectioncars en een klein artikeltje in de weekbode)
                                veel porscheliefhebbers hebben reeds laten weten dat ze volgende zondag het aan het evenement zullen deelnemen en zo te zien zullen de weergoden ons goed gezind zijn

XXX

Top; want dat is al een tijdje gelden Sammy :up: :up: :up: normaal geraak ik er ook :driver:

normaal zullen we ook aanwezig zijn

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.