Porsche en koffie te Wingene W Vl .

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche en koffie te Wingene W Vl .

• Maker
    Discussie
  • Een lid van PCT wil dit evenement een beetje promoten en gezien er hier onlangs nog vraag was om eens iets te organiseren aan de andere kant van Limburg doe ik hier een poging om dit op het forum te plaatsen .
    Bij interesse mag je altijd naar Jurgen mailen of tel op onderstaand e mail adres en tel nr !
    Ik zet dit op het forum voor hem gezien hij (nog ) geen lid is hier .

Porsche en koffie
    Zondag 25 februari

plaats : parking tc aquila , rozendalestraat 36,
    8750 wingene. tijdstip van 9u30 tot 13u.
    gratis koffie voor iedere aanwezige porsche.
    gratis tombola lot voor iedere aanwezige porsche trekking : vanaf 11 uur : 3 prijzen te winnen !!!
    voor meer info : jurgen.dewispelaere @telenet.be 0477/76 89 15

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 103)
    • :applaus: hoop er ook volgend jaar bij te zijn

0

:up: ik hoop er dan wel bij te kunnen zijn !

0

:up: :up: :up:

0

:driver: :up: :up: :coolness: :popcorn:

0
            jdw

we hebben dit weekend vergadering gehad van pct tielt en hebben besloten( wegens het grote succes van de eerste editie met 85 auto’s) om porsche en koffie :happy: volgend jaar opnieuw te organiseren
              juiste datum volgt eind dit jaar :salut:

groeten jdw

0

Brrrrrrrrrrrrrrr wat had onze bompa het daar koud , maar gefeliciteerd aan de organisator . :first:

0
                Anoniem

Dikke proficiat aan de mannen van PCT. Leuke initiatief!

0

[quote=”Mikey” post=263782]Niet in Wingene, maar vermoed dat ik em al is ergens anders gezien heb[/quote]
                    Ik denk dat je ex van remmel bedoelt?
                    Maar misschien is deze een andere.

0

[quote=”kleinekastenteufel” post=263778]Omdat daar op het zicht nog héél veel aan te doen is om haar (de gele 928 (GT) in redelijke staat te brengen, alleen cosmetisch al, de rest (mechanisch) kunnen wij niet beoordelen.

Heb je haar zelf ook gezien ?[/quote]
                      Dit was ook mijn indruk.

0

Niet in Wingene, maar vermoed dat ik em al is ergens anders gezien heb

0

Omdat daar op het zicht nog héél veel aan te doen is om haar (de gele 928 (GT) in redelijke staat te brengen, alleen cosmetisch al, de rest (mechanisch) kunnen wij niet beoordelen.

Heb je haar zelf ook gezien ?

0

[quote=”kleinekastenteufel” post=263572][quote=”Yellow Submarine” post=263540]Bedankt voor de foto’s! Ik ben er ondersteboven van…

Die gele 928 is heel wijs![/quote]

Buiten de gele kleur (“uiteraard”) vonden wij de gele 928 helemaal NIET zo wijs, bescheiden mening.[/quote]

Ik ben benieuwd :popcorn: waarom NIET

0

:first:

0

[quote=”bollocks” post=263646]Een tip voor organisatoren: Als je een rit organiseert, maak dan ook een track voor gebruik op gps, zo kan iedereen mee genieten van de rit.[/quote]

Al onze (Krok en ik) ritten zijn beschikbaar in tripy, gpx en kml (google maps/earth).

0

Brrrrrrrr mannen, als ik da zie, heb ik koud in jullie plaats
                                  Wel mooie foto’s

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 103)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.