Porsche en koffie te Wingene W Vl .

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche en koffie te Wingene W Vl .

• Maker
    Discussie
  • Een lid van PCT wil dit evenement een beetje promoten en gezien er hier onlangs nog vraag was om eens iets te organiseren aan de andere kant van Limburg doe ik hier een poging om dit op het forum te plaatsen .
    Bij interesse mag je altijd naar Jurgen mailen of tel op onderstaand e mail adres en tel nr !
    Ik zet dit op het forum voor hem gezien hij (nog ) geen lid is hier .

Porsche en koffie
    Zondag 25 februari

plaats : parking tc aquila , rozendalestraat 36,
    8750 wingene. tijdstip van 9u30 tot 13u.
    gratis koffie voor iedere aanwezige porsche.
    gratis tombola lot voor iedere aanwezige porsche trekking : vanaf 11 uur : 3 prijzen te winnen !!!
    voor meer info : jurgen.dewispelaere @telenet.be 0477/76 89 15

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 103)
    • Dat is niet erg , zolang het niet regent …

jdw

juist naar het weerbericht gekeken van zondag
        het ziet er goed uit ,zeer mooi weer 😉 enkel iets aan de koude kant :mrgreen:

Pol

Zet de chocomelk maar klaar, wij komen langs . :drink:

Ongeacht het weer > ik zal er zijn met de Boxster (de andere speeltjes zijn ook nog niet klaar 😀 😀 😀 )

PM

[hide]Zonder ongelukken zijn we er met 2 p’s Jurgen. Tot zondag! :driver: [/hide]

Zal er niet geraken…. speeltje is niet klaar…. jammer, zal voor volgende keer zijn.
                Veel plezier in elk geval aan zij die er wel kunnen bij zijn.

jdw

update
                  vandaag een mail gekregen van de weekbode met de mededeling dat ze zondag op porsche en koffie foto’s komen maken + een interview voor in de krant van volgende week :up: :up:

Bij droog weer zullen we met de Connecting Roads P964 Turbo aanwezig zijn. :drink:

Affiche(RS,Dors,Deboosere)-2.png

jdw

Hierbij de foto’s van de tombola prijzen van nu zondag aanstaande voor porsche en koffie
                      trekking begint tussen 11u en 11u 30

Attachments:
                      • P1050379.JPG
                      • P1050380.JPG
                      • P1050381.JPG

Ik kan er spijtig genoeg niet bij zijn , ik zit op de karting baan voor de eerste wedstrijd BK als mechanieker !

Nog altijd het plan om aanwezig te zijn.

Damn al andere plannen voor dit weekend.
                            Het is nu eens in de buurt.

Ik zal het in mijn agenda voor volgend jaar opnemen :up:

jdw

Nog 2 weken en het is zover voor porsches en koffie
                              wij van pct tielt staan tevens ook met een stand op flanders collection cars in gent dat doorgaat op 16 en 17 februari
                              je kunt ons daar een bezoekje brengen

groeten jdw

We zullen erbij zijn. :driver:

jdw

iedereen is welkom , hoe meer zielen hoe meer vreugde
                                  ik heb vorige week de goedkeuring terug gekregen van de gemeente voor een parkeerverbod voor gans de parking
                                  de parking gaat enkel toegankelijk zijn porsches

tot binnen enkele weken

groeten jdw

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 103)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.