Porsche en koffie te Wingene W Vl .

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche en koffie te Wingene W Vl .

• Maker
    Discussie

• snoer 964
    Deelnemer

Een lid van PCT wil dit evenement een beetje promoten en gezien er hier onlangs nog vraag was om eens iets te organiseren aan de andere kant van Limburg doe ik hier een poging om dit op het forum te plaatsen .
      Bij interesse mag je altijd naar Jurgen mailen of tel op onderstaand e mail adres en tel nr !
      Ik zet dit op het forum voor hem gezien hij (nog ) geen lid is hier .

Porsche en koffie
      Zondag 25 februari

plaats : parking tc aquila , rozendalestraat 36,
      8750 wingene. tijdstip van 9u30 tot 13u.
      gratis koffie voor iedere aanwezige porsche.
      gratis tombola lot voor iedere aanwezige porsche trekking : vanaf 11 uur : 3 prijzen te winnen !!!
      voor meer info : jurgen.dewispelaere @telenet.be 0477/76 89 15

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)
      • Ga ook proberen te komen

@Tgeert
        , misschien kunnen we samen rijden als gij ook gaat

Duty calls, Batibouw….spijtig

koffie in de achtertuin ,we gon der bie zien !!!!!

Super bedankt om dit op te lossen :up: :up: :up: :up:

Zo beter? :up:

Halloooo kan er iemand de flyer draaien aub, staat bij mijn afbeeldingen recht en hier :coolness:

jdw

bedankt voor de eerst flyer van porsche en koffie op het forum te zetten
                    van mij lukte het niet om 1 of andere reden en daarmee heb ik een nieuwe flyer gemaakt voor op het forum
                    ik weet ook dat er die datum andere dingen te doen zijn maar iedereen is welkom met oud of nieuw speelgoed (porsche)

wij zullen ook aanwezig zijn

image.jpeg

Op feesboek werd al een tipje van de sluier gelicht onder de vorm van Fuchs wielen…

Spijtig kan ik zelf niet komen want die dag is het Omloop Het Nieuwsblad Cyclo. Ik zit ondertussen terug op een schema van 10 uur sport per week dus dat komt goed!

Euh bompa Lawijt wat lezen we nu ? Speel je mysterieuze koper ? Show dat beestje dan maar snel !!! Felicitaties :applaus: :respect2:

Als het diene is die ik denk dat het is, dan heb je een pracht van een sc gekocht, 911 SC van 82? Weinrot?
                            Proficiat!

@ bollocks neen heb de SC die bij serge stond met dat nieuw motortje geweet wel .gekocht
                              De 964 staat nog steeds op de brug bij serge

@Bompa, op dewelke heb je het nu? 964 of ????? :coolness:

Als mijn nieuw speelgoed klaar kom ik ook een koffietje drinken

Aanwezig . :up:

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 103)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.