Porsche enthousiasteling zoekt hulp in de zoektocht voor aankoop van eerste Porsche

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Porsche enthousiasteling zoekt hulp in de zoektocht voor aankoop van eerste Porsche

• Maker
    Discussie
  • Ondertussen reeds 6 maanden op zoek naar mijn eerste Porsche maar voorlopig nog zonder succes.

Ik zoek een verzorgde Porshe (996/ 997) om in het weekend uitstapjes te doen met m’n gezin. Budget 30k.

Hebben jullie tips of goede adressen waar ik deze droom aankoop kan waarmaken?

De wagens die ik reeds heb gezien waren allemaal in zeer twijfelachtige staat.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
    • Thx Luke!

0

Thx targa 84!

0

THX PM! 🙂
          Je hulp bij de selectie en de keuze was cruciaal.

0

Dankuwel Wing! ben er zeer tevreden mee. 🙂

0

Dankuwel Mart!

0

Top!

0

Proficiat
                  Met de mooie Porsche ga je veel plezier aan beleven !

0
                  PM

Prachtig! Proficiat nogmaals!

0

proficiat met je aankoop, mooie wagen … :up:

0

Beter laat dan nooit, Gefeliciteerd en veel plezier gewenst met je eerste bolide van het gerenomeerde merk!:driver:

0

Porsche enthousiasteling heeft sinds enkele maanden een Porsche. (zie foto) 😀

0

Zoveel Porsche visjes in die zee… je zal er met geduld wel een mooi exemplaar aan je hengel hebben hangen … ( ja sorry zit net op het water) veel succes en welkom op het forum 😀

0
                            PM

[hide]Welkom op het forum SV! Veel succes met de zoektocht!! :happydance: [/hide]

0

Dankuwel voor jullie snelle antwoorden.

@ deepee: Zelf heb ik voorkeur voor manueel, minimaal een schuifdakje en een 3.6. (Hoewel mijn initiele voorkeur uitging naar een targa of cabrio, merk ik dat het heel moeilijk is er te vinden in zeer mooie en vooral mechanisch goede staat.)

Ik ben bereid bovenstaande wensen bij te stellen op voorwaarde dat de wagen dan echt mechanisch “impéccable” is.

@ patrickvb: had deze al gezien en staat bij mijn te bezoeken selectie gegeven het bovenstaande aangzien mijn voorkeur manueel en 3.6 is.

0

da’s een ruim zoekgebied waar binnen heel wat leuks te vinden is
                                  welke voorkeuren heb je mbt:
                                  coupé, targa, cabrio ?
                                  manuele versnellingsbak, tiptronic, pdk ?
                                  gifgroen, kanariegeel, arenarood, …?
                                  andere bijzondere opties :music: ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 16)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.