Porsche. @ essen motorshow

Home Forum Porscheforum Fotoboek Porsche Tuning Foto’s Porsche. @ essen motorshow

• Maker
    Discussie
  • Enkele foto’s van porsches in essen die de zoon woensdag gemaakt heeft:

image_2013-12-07.jpg

image_2013-12-07-2.jpg

image_2013-12-07-4.jpg

image_2013-12-07-3.jpg

image_2013-12-07-5.jpg

image_2013-12-07-6.jpg

image_2013-12-07-7.jpg

image_2013-12-07-8.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
    • Die oranje is idd prachtig maar ook ontzettend duur.
      Die past jammer genoeg ook niet in mijn portemonnee porsche911lover :bounce:
      Zal bij dromen blijven *luv

0

Dienen oranje; ik val bijna in zwijm :engeltje:
        Ben er alleen nog niet uit of het van de auto of van de prijs is :mrgreen:

0

skoon gerief… voor dikke-portemonnee-houders…

0

Ik ben donderdag geweest er stonden weer een paar mooie en vooral dure exemplaren *luv *porsche ik heb ook staan kwijlen bij die signal orange 911 targa man wat is het toch schoon :up:

0

Eten heb je idd een snelle bediening,
              En als je dan zoiets ziet staan ben je de prijs alweer snel vergeten

image_2013-12-08.jpg

image_2013-12-08-2.jpg

*luv *porsche

0

Ziet er mij toch veel bling bling uit dit jaar …. ik sla het maar over.
                Meer voorstander van Techno Classica.

0

Eten is zeker niet goedkoop maar wel weer zeer smakelijk en je hoeft geen uren te wachten :up:
                  Als ik een broodje duitse worst haal kan ik er voorlopig mee voort :mrgreen:

0

Waar is de tijd dat je daar over de wagens struikelde door naar het half naakt vrouwvolk te lopen staren 😳

0

Was de tweede maal dat ik ( zoon van patten ) geweest ben en moet zeggen, essen is iets dat ieder jaar in mn agenda staat genoteerd.
                      Vooral de hal met al de oldtimers, waar ze te koop staan vind ik echt de moeite.
                      Enkel die belachelijk dure prijzen voor drank en eten :bounce:

0

[quote=”Mushroom” post=150878]In mijnen tijd waren er nog optredens van de dames van D&W :wtf: 😯 :lekker:[/quote]

Ja he, en daar boven bij die clubstandjes veel zotte Duitsers die heel den dag op het dak van hun ratlook VW Passat zaten in hun berenvel 😛

0

[quote=”Mushroom” post=150878]In mijnen tijd waren er nog optredens van de dames van D&W :wtf: 😯 :lekker:[/quote]

Weet er alles van, eerste keer dat ik ging was in 1986 of 87.
                          Dit jaar een van de weinige keren overgeslagen, maar de Classica ga ik zeker heen.
                          Je zag het de laatste jaren wel fiks teruglopen, hoog petjes gehalte en lege hallen 😳

0

In mijnen tijd waren er nog optredens van de dames van D&W :wtf: 😯 :lekker:

0

hey mush
                              van een auto
                              :drink:

0

Geloof me, de eerste keer Essen is klaarkomen! 8)

0

Morgenvroeg vertrek ik ook richting Essen. Voor de eerste keer ga ik er naar toe, dus ik ben benieuwd. :happydance:

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.