Porsche events Belgium

Home Forum Porsche Talk Porsche events Belgium

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op facebook aan het experimenteren met de community “Porsche events Belgium”. Ik wil op deze manier evenementen onder de aandacht brengen. Ik weet niet waar het mij zal brengen, maar is er iemand die iets ivm Porsches, of oldtimers waaronder Porsches organiseert, en mij zijn evenement bij wijze van probeersel, op deze community wil laten zetten? Laat het mij aub weten. Ik heb er in elk geval onze “Porsches & coffee” van 6 augustus al op gekregen. Met dank bij voorbaat!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • geneu..leukt.. :happydance: :up:

Zou ik een oproep mogen doen om mijn facebook pagina te liken aan alle forummers?
        Porsche events belgium is de naam. Zeer wel bedankt daarvoor!!

Is het mogelijk om mij een correct tekstje en een foto te bezorgen van het evenement? Ik geraak er niet goed aan uit. Mss ligt het aan mij?
          Ik zal het er in elk geval met alle plezier op zetten!

Nog events vermelden? Geef mij gerust een seintje.

Voila Rufie, staat er op! :up:
                Weet iemand of ik daar zomaar evenementen mag op zetten, of moet de organisator toestemming geven?

thx :up:

Voila Deepee, voor jou kan ik dat niet weigeren, voor de specials trouwens ook niet. Is op dezelfde dag als ons evenementje, maar wie wil kan ze beiden doen :up:

deze voor het goede doel mag je er ook bij zetten

:up: :up: :up: :up:
                          Super!!!

Het staat er op! Wil je het eens checken en mij je opmerkingen laten weten? Mercietjes.

Kan er ook meegereden worden zonder deel te nemen aan het diner ? Hoeveel moet er dan eventueel betaald worden ?

Leden van de Porschisten :salut: :salut: :salut:

Nog klein vraagje, leden 55 euro, niet leden 60 euro, maar leden of niet leden van wat?

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.