Porsche Family Tree

Home Forum Zeverhoekje Porsche Family Tree

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • :applaus: :applaus: Humor!!! Mij kan je daarmee goedgezind maken!!

@Deepee
      , ook met die blondine van 1.85m hoor, maar dan heb ik, wegens te korte beentjes, telefoonboeken nodig. En die worden toch wel niet meer gemaakt zeker … zucht, vroeger was alles beter :happy: :happy:

0

Iemand een adresje voor het fax apparaat van mijn shark? Kan het ding nerven terugvinden en ik wil hem origineel houden :mrgreen:

0

dit artikel is duidelijk een copycat van het gesprek dat ik twee maanden geleden had aan de toog in café “onder den toren” met een blondine van 1m85. twee uur lang heb ik met haar in discussie “gelegen” over fe..ari om uiteindelijk de duimen te leggen door deze toegevingen te doen. enige verschoning gevraagd want het was pas na het legen van de tweede fles piava grappa en ze stond met één naaldhak in m’n kruis. nadien hebben we nog een gezellige avond gehad om te eindigen in frituur “den tipzak”.

hoogtijd dat ik Rich Duisberg eens een factuurtje ga sturen. hij kon natuurlijk ook niet weten dat haar testarossa niet meer startte toen ze hier de volgende ochtend wilde vertrekken :happy:

0

hahaha, dat wist ik al lang…

968 drivers are virile, sophisticated and handsome types with luxurious facial hair who are like Senna on track and Hunt in the bar. Co-incidentally, I own one.

0

Hi-la-risch!! 😆 😆

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.