Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

Home Forum Stel jezelf even voor ! Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

• Maker
    Discussie

• Ive

Hallo,

Ik zal mij eventjes voorstellen. Ik ben Ive, 40jaar en woon in Kapellen.
      Van mezelf mag ik wel zeggen dat ik al even gebeten ben door het P-virus, ondanks het feit dat ik er zelf nog geen bezit.
      Ik ben nu wel rustig aan het rondkijken naar een 911 van 1980 tot 1992.
      Vroeg of laat staat er eentje in mijn garage.

Groeten, Ive

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 182)
      • Welkom Ive en veel geluk met uw zoektocht naar een *porsche

Ik heb hetzelfde (al dan niet probleem)
        In mijn andere garage staat ook een Volkswagen T2 te blinken die enkel buitenkomt bij mooi weer.
        Aangezien ik recent een P heb aangeschaft blijft de VW bus nu een beetje op zijn honger zitten.
        Emotioneel denk ik te worden als de bus verkocht wordt, maar soms moet men harde noten kraken.
        Zelf heb ik de VW bus nog niet te koop gezet maar in de garagebox laten staan is ook geen optie…

Leuk ding, die camper! Aan de kant zetten en gaan voor die Porsche man! Was mijn zelfde struggle verleden jaar rond het verlof! Ik stond sterk in twijfel om voor een Porsche te gaan! Was eerst wat oudere modellen gaan bekijken maar mijn vrouw kon me overhalen om voor een recenter model te kiezen,omdat ik reeds een Alfa GTV6 ’82 bezit. Ik kon toen, na enkele Porsches te gaan bekijken, een heel mooie 996 aankopen.
          Ben blij dat ze er nog steeds staat want het oldtimergevoel blijft iets speciaals.Mijn 911 bied ik nu te koop aan om een nog jonger model aan te schaffen. Maar sowieso zal mijn GTV steeds naast een Porsche slapen!
          De 2 dagelijkse auto’s mogen buiten slapen!
          Succes met de zoektocht en de Porsche verslaving!

Ferm :up:

Ive

Op vraag enkele foto’s nog van mijn busje. De *porsche die in de plaats gaat komen, zal er (op termijn mss) even mooi moeten gaan uitzien.

Attachments:
              • 20a603f4c8b16860e39605dc2f3b18a3.jpg
              • 254-image1.jpg
              • DSC_1984Medium.jpg
              • 8e100732c26e9b0f61db2e43342294e5.jpg

Welkom Ive,

wat dat *porsche virus betreft: gewoon ondergaan! You can run, but you can’t hide…
                Gelukkig bestaan er praatgroepen voor, zoals hier :salut:
                Hier leer je met je virus om te gaan. (lees: Porsche kopen, afspreken en je lot ondergaan!)

Haha, join the club. :first:

Gijsbeer.

Welkom dorpsgenoot.

hey ive
                    welkom op dit leuke forum
                    succes met je zoektocht
                    :drink:

Ive

Bedankt iedereen voor de positieve reacties en de warme ontvangst.
                      Ik heb nooit in de kempen gewoond, ben afkomstig van Antwerpen stad zelf. Heb 9 jaar in Hoevenen gewoond, dan 5 in Berendrecht en nu een jaartje reeds in Kapellen.

Het zal inderdaad pijn doen de camper te verkopen, maar een mens moet keuzes maken in het leven. De bus rijdt leuk en is een opvallende verschijning in het straatbeeld, maar ik mis er het vermogen van een moderne wagen mee (lees 50pk voor een 1600)
                      En jammer genoeg wordt ze vaker als tweede wagen gebruikt, dan enkel ‘zondags een toerke als ‘t goed weer is of een treffen.

J

Hey Ive,

welkom.

Heb je altijd al in Kapellen gewoond? (ik veronderstel Kapellen bij Antwerpen)
                        Ik ken ook een Ive, die in het Antwerpse woont maar afkomstig is uit de Kempen… Zijn ouders wonen vlak bij de mijne
                        Die zal ook 40 zijn en ik denk dat ik hem aangestoken heb met het Porschevirus 🙂

Het zou moeten lukken…

Welkom. En hopelijk snel een Porsche erbij in de buurt!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Goeie instelling Ive!!

Maar houden die camper, wat een leuk ding en een Elf ligt/slaapt niet zo lekker… :coolness:

Of ruilen met Mushroom … :mrgreen:

XXX

Wellkom Ive, succes met de zoektocht.
                              Spijt dat je de camper niet kan houden hé. Dat zal je blijven achtervolgen dat je die verkoopt… :up:

Welkom op het *porsche forum. :drink:

welkom Ive,

je kamper is anders ook wel knap, prachtige kleur trouwens :first:
                                  veel succes met de zoektocht op zich die is ook zeker het genieten waard

Hmmm, had dit geen camper geweest dan was ik misschien in de markt 😳
                                    Nog foto’s ervan? In afwachting van de toekomstige Porsche foto’s… 8) 😉

15 reacties aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 182)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.