Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

• Maker
    Discussie

• Ive

Hallo,

Ik zal mij eventjes voorstellen. Ik ben Ive, 40jaar en woon in Kapellen.
      Van mezelf mag ik wel zeggen dat ik al even gebeten ben door het P-virus, ondanks het feit dat ik er zelf nog geen bezit.
      Ik ben nu wel rustig aan het rondkijken naar een 911 van 1980 tot 1992.
      Vroeg of laat staat er eentje in mijn garage.

Groeten, Ive

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 182)
    • Ive

DSC_4321.jpg

DSC_4324.jpg

DSC_4328.jpg

0
        Ive

DSC_4309.jpg

DSC_4312.jpg

DSC_4319.jpg

0
          Ive

Haha Patrick B, je kent hem dus goed. Vloeken en vloeken, vooraan ging vanzelf, achteraan ietsje minder.
            Wel zalig om een “American Musscle”-fan aan zo’n Duitser te laten werken :respect2:

Verdere plannen? Voorlopig niet veel, lekker genieten. Met de tijd (enkele maandjes denk ik) toch een carnewel uitlaat met bijhorende ronde uiteinden laten plaatsen. ‘k Vind het geluid van de 3.2 een beetje te veel “stofzuiger”-achtig en heb die van Joebarreke mogen aanhoren en dus verkocht van ‘t geluid.

0
            PB

Ik ben blij voor jou dat het ufo tijdperk nu 8er je ligt. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
              En David kennende gaat hij weer héél blij geweest zijn dat hij aan zo’n k*t *porsche moest werken. :happydance:

0

:up: super Ive, nog plannen :happydance:

0
                Ive

Dat klopt Patrick B.
                  ‘k Was vaste klant bij Tom in mijn zotte “tuning”-jaren zo ongeveer dikke tien jaar geleden.
                  Nu hebben zij de Eibach veren die ik van een forumlid overgenomen heb geplaatst.

:happydance:

0
                  PB

den Bosman gvd, da’s echt achter mijne hoek. :wtf:

0

ziet er idd nog beter uit :first:

0
                      Ive

ook eens een fotoke in gesloten toestand met de verlaging :happydance:
                        Ik voel niet zo veel verschil in hardheid met de originele vering, maar hij ligt wel véél mooier in de wielkasten nu.

IMG_0177.jpg

0

:up:

0

Schooooon…zo een machine in de lente in Belgie!! *luv

0
                            Ive

Vandaag topdagje.
                              De Eibach veren laten plaatsen op de boxster. Ligt nu ongeveer 35 mm lager en ik moet zeggen qua hardheid heb ik nog niet veel verschil gemerkt met de originele veren.
                              ‘t Zonneke schijnt ook, dus al eens lekker topless kunnen bollen.

IMG_0173.jpg

IMG_0174.jpg

IMG_0175.jpg

0

Mooi, hoewel de oude ook mooi waren!

0
                                Ive

Vandaag nieuwe sloefkes voor de *porsche gaan halen in Nederland en er ineens opgelegd.
                                  foto’s voor en na *luv

Attachments:
                                  • IMG_0157.jpg
                                  • IMG_0161.jpg
                                  • IMG_0163.jpg
                                  0
                                  PDS

Goed bezig ! :coolness:

0
                                  15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 182)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.