Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

Home Forum Porscheforum Stel jezelf even voor ! Porsche fanaat in wording en al een gevonden.

• Maker
    Discussie

• Ive

Hallo,

Ik zal mij eventjes voorstellen. Ik ben Ive, 40jaar en woon in Kapellen.
      Van mezelf mag ik wel zeggen dat ik al even gebeten ben door het P-virus, ondanks het feit dat ik er zelf nog geen bezit.
      Ik ben nu wel rustig aan het rondkijken naar een 911 van 1980 tot 1992.
      Vroeg of laat staat er eentje in mijn garage.

Groeten, Ive

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 182)
    • Ive

De eerste modificaties komen er aan:
        – Verlagingsveren van Eibach, overgenomen voor een goei flesje Gin van een medeforumlid waarvoor dank. Ik wil ze wel eens proberen en als ze écht te hard zijn, vliegen ze er gewoon weer onderuit.
        – Dagrijlichten/mistlichten met led’s van het laatste faceliftmodel van de 987. Hiervoor moet wel het één en ‘t ander aangepast worden. Aansluiting van dagrijlichten, stukje van de bumper àchter de lampen wegsnijden omdat deze iets breder zijn aan de achterkant en een hoekje in de bumper laten aanpassen door een plastieklasser omdat de nieuwe lampen schuiner aflopen dan de mijne.
        Optie was een volledige make-over, maar dan komt er nog een voorbumper bij kijken en ook nog andere koplampen. Dan weet ik nog ni zeker of de voorvleugels en de motorkap wel dezelfde zijn. Als ik dat allemaal wil, kon ik beter eentje zoeken van na 2009 😛
        Dan moet de bumper herspoten worden en ga ik waarschijnlijk ineens alle gaatjes van de nummerplaten laten wegwerken. Ik weet nog niet goed wat ik met de nummerplaat ga doen. Sticker of niet. 😀

Attachments:
        • DSC_4305.jpg

:up: no problem

Ive

Merci Joebarreke voor de gepaste nummerplaathouder vooraan 😉

Was idd leuke kennismaking Ive , hoop dat ik je heb kunnen overtuigen :music:

super!!! En nu hopen dat de regenwolken overtrekken en dan genieten.
                Maar vergis je niet, ook in de regen kan je met deze wagen rondbollen 😆

En gans dit verhaal is nog maar eens het bewijs dat die bureaucratie op geen bal trekt.
                Ik heb het in het verleden ook meermaals op die manier moeten doen, en me voorgenomen nu enkel nog Belgische wagens te kopen die op 2 dagen in te schrijven zijn….of het zou iets zeldzaams moeten zijn

Enjoy :driver: !!!!

PDS

Proficiat IVe !

Kan je eindelijk rijden en dan is het slecht weer 🙁

Ive

aangename kennismaking gehad deze avond met Joebarreke.
                    Ferm wagenpark en garageke om jaloers op te zijn :lekker:

Hopelijk tot snel :salut:

Ive

oef, gelukt. De platen hangen exact twee maanden na de start op de *porsche
                      Toegegeven, de eerste maand wachten was door mijn eigen schuld :wtf:
                      Maar nu alles in orde en mag hij de baan op.

Greetz

Ik kan me voorstellen dat het serieus zal kriebelen :drink:

Ive

Deze middag op de website van DIV gezien dat de papieren in orde zijn en dat hij ingschreven is vanaf 19/02/2015, dus, …….. hopelijk morgen de postbode aan de deur en dan :driver:

Nummerplaten bij DIV worden tegenwoordig altijd opgestuurd. Je kan ze niet meer afhalen.

Ik geloof dat de DIV ook geen platen meer meegeeft, dat het sowieso per post is?

Alleszins proficiat!

Ik heb vorige week nog een auto nabij onze lokale industriezone zien rijden zonder nummerplaten. Ik weet dat sommigen hier vinden dat men niet mag stigmatiseren teneinde geen bevolkingsgroepen tegen zich in het harnas te jagen, maar de bestuurder was van een type dat begint met een a en eindigt met llochtoon… Het zal wel een kort ritje geweest zijn, maar toch… En dan klagen die gasten dat ze geviseerd worden.

Ive

eenvoudig S2, Ik sta deze week met de nacht 😉 en heb vandaag al weinig geslapen, bovendien gaat ‘t vrouwke werken met de X5 en met een *porsche zonder platen kan ‘k moeilijk zelf naar Kontich rijden hé. :mrgreen:

S2

Waarom niet morgenvroeg zelf “in persona” naar de DIV ipv alles op te sturen? Is toch veel sneller? (Ja, je moet er enkele uren aanschuiven, maar je hebt wel onmiddellijk resultaat)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 182)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.