Porsche Federale Politie

Home Forum Porsche Talk Porsche Federale Politie

• Maker
    Discussie
  • … is dit een grapje of moeten we binnenkort nog meer gaan opletten op onze wegen ?

image.jpg

image_2013-02-04.jpg

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
      • :first:

[IMG]http://i49.tinypic.com/2wcdzkz.png[/IMG]
          :happy:

[quote=”PatrickB” post=119715]Go Mush. :first:[/quote]

+1!! 😆

(rechtermuisklik, Save Picture As…, externe harde schijf, Save) :salut:

[quote=”WES-RS” post=119678]Kijk, met zo één mogen ze me elke dag tegenhouden! :mrgreen:
              “Wilt u eens blazen mijnheer?” Nee dank u, ongeblazen rijd beter. :coolness:[/quote]

Ik ben Bob en drink alles op 😀

[quote=”Y@A” post=119615]Zouden ze ook naar de meetings komen ? Auto netjes gewassen , velgen opgeblonken , en hun hemdje strak aangespannen …

Direct veel fans denk ik …[/quote]

Nee dat doen ze niet.
                t Blijven ambtenaren en iedere keer ik aan de kant moest hadden ze een goedkope zonnebril op hun bek.
                Met dat ras heb je ook altijd ruzie

PB

Go Mush. :first:

4328882572_6c15479ab9_o.jpg

Epic Paint skills 8)

schitterend :first:

[quote=”WES-RS” post=119678]Kijk, met zo één mogen ze me elke dag tegenhouden! :mrgreen:
                        “Wilt u eens blazen mijnheer?” Nee dank u, ongeblazen rijd beter. :coolness:[/quote]
                        Yiehaaaaa!!!

Kijk, met zo één mogen ze me elke dag tegenhouden! :mrgreen:
                          “Wilt u eens blazen mijnheer?” Nee dank u, ongeblazen rijd beter. :coolness:

PB

Ach, zolang ze maar niet in de weg rijden. :relaxman:

liefst ééntje op kop en achteraan de slang :salut:

We kunnen vragen of ze meerijden op een rit ! 😉 😉

Zouden ze ook naar de meetings komen ? Auto netjes gewassen , velgen opgeblonken , en hun hemdje strak aangespannen …

Direct veel fans denk ik …

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 21)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.