Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

Home Forum Porsche Talk Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

• Maker
    Discussie

• 123
    Deelnemer

Whot???

Wat gaan ze doen in Le Mans? veel geruchten dat ze zich terugtrekken volgend jaar.

en ook dit weekend : weekend Gratis entree in t Porsche museum en evenementen.
      Historische auto’s uit de kelder opstarten..

Heb precies goest om eens op en af te rijden (firmawagen van vorige collega die ik wil opgereden krijgen zodat ik iets deftigs kan bestellen)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
      • z3_n.jpg

Tja als ik het goed begrepen heb wordt het verplicht om de eerste kilometer na een pitstop volledig elektrisch te rijden en wordt het verplicht elektrisch over de finish te rijden. Tja, de ACO gaat zijn eigen mythe de vernieling in helpen.
          Ik wil een verbrandingsmotor dedju, dat mag op waterstof zijn. Ook ecologisch. :mrgreen:

Porsche verder in LMP 1 of….

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170621_02934414

Yup :salut: :salut: :salut:

Is dat deze Jackie Chan?

9eb843f3fc360c761948cceced31ad90.jpg

During post-race technical checks certain irregularities were detected on the No.13 Vaillante Rebellion ORECA 07-Gibson, resulting in the car’s disqualification from the 2017 24 Hours of Le Mans.

Two infractions were noted by the technical delegates:
                  •Modification to the bodywork, found to be in non-compliance of the technical regulations (Stewards’ Decision No.58)
                  •Unauthorized intervention in Parc Fermé after the race (Stewards’ Decision No.59)

The Vaillante Rebellion team has confirmed its intention to file an appeal with the officials.

This disqualification results in a change to the overall classification for the 2017 24 Hours of Le Mans. Jackie Chan DC Racing’s second car, the No.37 driven by Cheng-Gommendy-Brundle, now claims the third step on the podium just behind its sister car, the No.38, and the winning No.2 Porsche 919 Hybrid.

New race classification and points standings will be issued shortly.

594823207f3ee.jpg

Zou kunnen, de 919 is ook op leeftijd aan het komen…

als het porsche maar niet is die uit LMP1 stapt omw de dieselgate geruchten rond het merk. want daarover lees je ook al gossip :think:

+1 Mooie strijd ook bij de GT’s!
                        Hopelijk wordt Toyota niet ontmoedigd door dit alles en is er ook volgend jaar nog gepaste concurrentie om de boel spannend te maken!

S2

Als het strategie was, zou het de 2 zijn die als “haas” diende.

Maar, Toyota had 3 wagens tov Porsche slechts 2. Waardaar Toyota perfect de 3de wagen voorop kon sturen om de Porsches op te jagen.

Dus volgens mij zeker geen strategie, maar puur geluk.

123

Ze hebben toch iets teveel achterstand gekregen met die breuk in het begin om van een strategie te spreken.
                            Als te Toyota’s geen breuk hadden gelopen was dat fataal geweest.

Kan me echt niet inbeelden dat dit een strategie was..

Zou het een strategie kunnen zijn om het eerste toestel te gebruiken:

1. Om de anderen op te jagen / uit te dagen

2. Tegelijk voor doorontwikkeling, onmiddellijk en langere termijn

3. Alle info over 1. en 2. in te zetten voor toestel 2

Zodoende toestel 2 naar de overwinning te laten glijden.

Decadente gedachten gang of German Gründlichhkeit ???

🙁 😈 🙁

123

Ik denk niet dat Porsche rap groep korting zal geven.
                                De kortings klieren van hun sales worden chirurgisch verwijderd bij aanwerving.

Doecmij maar een 17,18,19 shirt 😉
                                  Forumaankoop? :think:

123

Ik wil zoeen Hattrick 15 16 17 shirt

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 68)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.