Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

Home Forum Porsche Talk Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

• Maker
    Discussie

• 123

Whot???

Wat gaan ze doen in Le Mans? veel geruchten dat ze zich terugtrekken volgend jaar.

en ook dit weekend : weekend Gratis entree in t Porsche museum en evenementen.
      Historische auto’s uit de kelder opstarten..

Heb precies goest om eens op en af te rijden (firmawagen van vorige collega die ik wil opgereden krijgen zodat ik iets deftigs kan bestellen)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
      • Hamaai. Slecht voor den bloeddruk. Maar vanuit die positie terugvechten. :respect2: :respect2: :respect2: :respect2: En toch een Vaillante op het podium. En mannekes: Dries Vanthoor als rookte winnaar in de GT Am. :first: :first: :respect2: :respect2:
        Zou m in het nieuws of het sportnieuws een vermelding krijgen?

:respect2: :respect2: :respect2: :respect2:

:first: :first: :first:

123

WOHOOOOOO :applaus:

123

In de LEAD!

Het kan misschien nog nét voor de 2. Niet voor hartpatiënten in alle geval, die zappen best naar plattelands-tv. Misschien is er daar n cursus kantklossen. Ik heb de zapper alvast btw. :mrgreen: Ik vind trouwens de commentatoren al een paar uur verschrikkelijk irritant. Ja er kan een “Nederlander” winnen, maar dit is geen neutrale proffesionele verslaggeving meer. Ze hebben urenlang zitten wensen dat de 1 problemen zou krijgen. Een journalist onwaardig.

S2

Een algemene overwinning voor een LMP2 … wie had dat durven voorspellen.

Al had ik liever een Vaillante op het hoogste schavot gezien 🙂 (Vaillante liefhebber sinds mijn jeugd en een heel grote collectie strips 🙂 )

Maar als ze iedere keer met een hamer op de starter moeten slaan om hem te starten …

Vel…..beer…..verkopen…geschoten….

Laten we hopen dat #2 het nog haalt. En anders hoed af voor de winnaar!

Porsche #1 ligt eruit 🙁

123

:bounce:

Porsche #1 in de problemen 🙁

123

Goeie sfeer in ‘t Museum, ik kwam net toe op ‘t moment dat de 2e in den decor ging.

20170618_005541-2.jpg

Ze gaan nog een paar bekers bij hun verzameling kunnen toevoegen.

20170618_011353.jpg

de 919 stond met deur open en je kreeg uitleg over alles.
                              de motor alleen kost ongeveer 425000 euro per stuk.
                              De ganse auto gaat voor 10.5 miljoen per stuk.

Het is echt krap bemeten daar van binnen.

20170618_020714.jpg

de Simulator stond op Le Mans, 3 toertjes gedaan (telkens in rij wachten) en met een 3m18 neer te zetten ben ik toch content 😀

Overigens, die 2e LMP1 die komt er wel, het is nu daglicht, en dan avanceren ze rapper door ‘t verkeer..

Ik dacht het al dat jij “een Zie je wel” type was. :puke: Zoals ik heb gezegd moest het van mechanische pech komen. Qua tijden zijn we enkel de eerste 90 minuten competitief geweest. Zelfs nu is de Toyota nr.8 sneller dan de Porsches. Maar als je gelijk wil hebben, je hebt gelijk.

123

Aan alle negatievelingen : I told you so.
                                  ‘t is Endurance, geen F1, na 1 uur jammeren dat ze niet competetief waren?

De 911 RSR is goed de nacht doorgekomen. Porsche 2 zal uit zn pijp mogen komen teneinde nog naar voor te komen.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 68)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.