Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

Home Forum Porsche Talk Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

• Maker
    Discussie

• 123

Whot???

Wat gaan ze doen in Le Mans? veel geruchten dat ze zich terugtrekken volgend jaar.

en ook dit weekend : weekend Gratis entree in t Porsche museum en evenementen.
      Historische auto’s uit de kelder opstarten..

Heb precies goest om eens op en af te rijden (firmawagen van vorige collega die ik wil opgereden krijgen zodat ik iets deftigs kan bestellen)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
      • na 15H racen is de safety car uitgereden en staat porsche in alle klassen waar ze deelnemen op het podium, nooit gedacht zelfs niet gehoopt 😯

Merci Deepee. Was op die site geweest maar kon niet aan de link! Nu wel dus :up:

[quote=”Igordiver” post=252873]En niet te vergeten, al is het in een Italiaans paardje, Dries Vanthoor ook goed bezig. Iemand nog een link naar n live timing want de WEC-app laat het afweten.[/quote]

ik volg via http://www.lemans.org/en/24-hours-of-le-mans wel het scherm maximaliseren met het kruis in de rechter bovenhoek om een compleet overzicht te krijgen.

Misschien kan Porsche 2 nog naar het podium toe, al ben ik echt ook wel zot van de Rebellion in Vaillant kleuren setting. Die mag zeker t podium op wat mij betreft.

Daar heb je wel gelijk in!. Beelden die men kan gebruiken om Murphy’s law uit te leggen. Anderzijds denk ik dat hij zelf in de fout gaat bij de aanrijding en dan vervolgens te snel naar de pits wil rijden met een kapotte band. Dat is dan weer een mooi voorbeeld van de “menselijke factor” waar jij meer dan terecht op wees in een andere topic op dit forum. De 9 had door het uitvallen van de 8 en de 7 net alle gewicht van Toyota op zn schouders gekregen. Iets te hard willen pushen misschien omdat hij dan al een ronde achter ligt op de Porschd 1 en dan op adrenaline te snel naar de pits waarna voornoemde Mutphy dus ingreep.

Wel een tikje spijtig van de manier waarop voor de #9

En Ook de 9 out!!! Enkel de 8 bolt nog, op 30 ronden van Porsche 1!!! Ook dit jaar zal n Prius m niet winnen waarschijnlijk. :coolness:

Prius 7 in de soep!!.

En dan verkloot Neel Jani het zelf maar bij het binnenrijden van de pits. :what:

En dan krijgen we plots een safety-car :popcorn:

Prius 8 kunnen we afschrijven maar zonder technische mankementen is Toyota 7 ongenaakbaar. 1 minuut 12 al achterstand voor Porsche 1. 🙄

En niet te vergeten, al is het in een Italiaans paardje, Dries Vanthoor ook goed bezig. Iemand nog een link naar n live timing want de WEC-app laat het afweten.

na 8H racen nog steeds de #1 porsche op plaats twee, maar hij is wel verlost van de #8 prius die momenteel in de pits staat.
                                ook verrassend veel spanning in GTEpro met de top 10 allemaal in dezelfde ronde met de porsches op plaatsen 3 en 5.

toch meer spanning dan verwacht!
                                  na 6H racen liggen de eerste drie nog steeds in dezelfde ronde en de vierde plaats op één ronde achter.
                                  het wordt met de voorspelde temperaturen morgen zeker nog een ware uitputtingsslag voor man en machine.

lm2100.jpg

123

P1 Weer 2en half seconden gewonnen op de T1

2017-06-1717_57_04-24HoursofLeMans_ACO-AutomobileClubdel'Ouest.png

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 68)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.