Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

Home Forum Porsche Talk Porsche forum en NIEMAND hier die over 24 hrs Du MANS bezig is?

• Maker
    Discussie

• 123

Whot???

Wat gaan ze doen in Le Mans? veel geruchten dat ze zich terugtrekken volgend jaar.

en ook dit weekend : weekend Gratis entree in t Porsche museum en evenementen.
      Historische auto’s uit de kelder opstarten..

Heb precies goest om eens op en af te rijden (firmawagen van vorige collega die ik wil opgereden krijgen zodat ik iets deftigs kan bestellen)

8 reacties aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
      • gisteren met een paar petrol heads naar de quali gekeken van 20u tot 24u
        onze resultaten zijn niet echt schitterend te noemen, om het woord beschamend niet te moeten gebruiken:3 sec. trager per ronde in LMP1 en hekkensluiter in GTEpro (°-°) !
        t is ni moeilijk en nogal logisch dat daar niet over gekwetterd wordt hier :wtf:

Ik denk dat ik al weet waarom die Honda’s in de soep draaien. Hier is hun mascotte:

KMK0L1b4RFarWyFE4CldRg.jpeg

123

Dat was nie echt een topic dat me aan Le Mans deed denken , had het dus niet gezien in de recente of actieve topics. Nu ja, echt zwaar actief is het daar ook nie, afgezien van je comment van morgen was de laatsten van 8 dagen geleden 🙂

Niemand over Le Mans bezig? Anders moet mss toch hier is zien 😉

https://porscheforum.be/forum/27-porsche-motorsport-fotos/126890-2017-fia-wec?start=24

Honda buiten bij McLaren

Het zou terug de Mercedes motor worden volgend seizoen. :popcorn:

Wat een overdaad aan saaie vergaderingen in combinatie met warm weer teweeg brengt: alle Jappen op één hoopje gegooid.
                  :puke:

Van Doorne en Alonso is een Honda motor

‘t zijn straffe toeren daar in Le Mans.
                      De Toyota’s domineren de kwalli’s en tegelijk slagen ze er niet in om in de F1 een deftige motor af te leveren aan Stoffel en co. :bounce:

Hoop desondanks dat Porsche toch wat weerwerk kan bieden.
                      Met enkel Porsche en de Jappen echt competitief in LMP1 is het wel een zeer klein wereldje geworden aan de top van de wedstrijd.
                      Vermoedelijk zal LMP2 en de overige klassen spannender zijn.

8 reacties aan het bekijken - 61 tot 68 (van in totaal 68)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.