Porsche forum summer tour 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche forum summer tour 2010

• Maker
    Discussie
  • Boven in de rode balk, klikken naar EVENTS!

De eerste inschrijvingen zijn alvast een feit!

Groetjes

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 129)
    • Awel, tot nu toe altijd gewacht om iets te posten tot ik wist wat het me gekost had, maar so far ben ik nog altijd in blijde verwachtingen van iets van facturen (ze zullen wel komen hoor ;))
      Anyway, ik ben geen groot technisch wonder 😳 maar blijkbaar was er één of ander asje afgebroken (naar ik verstaan heb is ‘t een asje dat gewoon meedraait om de riem te geleiden en/of aan te spannen). Ander asje erop, andere riem erop en zo goed als nieuw 😀
      Naar ik kon opmaken uit het telefoongesprek zou’t eigenlijk heel goed moeten meevallen van kosten… Ben benieuwd … 8)
      Zondag is’t gebeurd, maandagmorgen werd ik al zelf gebeld door Verellen “Meneer ? Euh .. uwen auto staat hier ?” 🙂 en dinsdag of woensdag was’t gefixt.

Anoniem

Mushroom schrijft:

Al 2 dagen thuis van wat waarschijnlijk ook mijn duurste Porscherit ooit zal worden … 😕 😆
        Vandaag wordt hij nagekeken … ben benieuwd … 😉

En? Wat was nu het porbleem? Terug aan het [IMG]http://i52.tinypic.com/282qlbt.gif[/IMG] hoop ik?

…. maar hij kwam er naar het schijnt goed vanaf. Gelukkig maar!

slik …. 😯

ja is van zaterdagnamiddag jl

F..ck zeg. Is dat afgelopen zondag op de 24 uren van Zolder gebeurd 😯

Anoniem

Wel dit is er eentje van de afgelopen 24h, Accent Porsche, net voor de “Sac heuvel” en voor de “Villeneuve”, mocht het gebeurt zijn toen wij er stonden dan hadden we de brokken zien vliegen 😕

sorry beetje [IMG]http://i37.tinypic.com/16078r9.gif[/IMG]

Idd gelukkig dat de veiligheid er enorm op vooruit gegaan is, anders waren veel van de huidige piloten er ook al niet meer denk ik, als je sommige crashes ziet waar ze nu zonder schrammetje uitwandelen… 😯

gelukkig is de veiligheid van de auto’s nu veel beter
                      mijn idool is jammer genoeg ook al naar de eeuwige autocircuits nl Senna
                      iedereen die op het randje reed heeft al iets tegengekomen maar het zijn wel de mooiste piloten om naar te kijken
                      Senna Villeneuve Bellof enz

Tragisch 😯
                        Mijn vader ging vroeger staad naar de F1 als die in Zolder was .
                        Hij was fan van Jacky Ickx

Anoniem

@ Bruno, 911-lover, KDC hier het fatale ongeval van (mijn idool) Gilles Villeneuve 🙁
                          http://www.youtube.com/watch?v=74Z8V8RvRX0&feature=related
                          in ’82, toen nog de “Butte” genaamd was een zeer snelle linkse, is dan later aangepast naar de vorm van nu en naar Gilles vernoemd.

Merde, aan de fotos te zien was het een schitterende dag, had graag meegereden. Hopelijk volgende keer wel van de partij. 8) 8) 8)

rjf

Ben ook eens benieuwd wat het herstellen van mijn boktor gaat kosten 😆

Mushroom schrijft:

Al 2 dagen thuis van wat waarschijnlijk ook mijn duurste Porscherit ooit zal worden … 😕 😆

wats kebeurd???

Hey Mushroom, ik wist niet dat jij graag in vrouwenkleren rondloopt ❗ ❓ ❗

Ik hoop toch dat ge dan uw baard wat scheert en uw benen laat epileren 😯 😆 😆

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 129)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.