Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche forum summer tour 2010
- Dit onderwerp bevat 129 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 2 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
13 juni 2010 om 14:15
Boven in de rode balk, klikken naar EVENTS!
De eerste inschrijvingen zijn alvast een feit!
Groetjes
-
MakerDiscussie
-
Al 2 dagen thuis van wat waarschijnlijk ook mijn duurste Porscherit ooit zal worden … 😕 😆
Gisterenmorgen om 09u30 telefoon : Goeiedag Meneer, Porsche Verellen hier… euh … uwen auto staat hier bij ons geparkeerd ?
‘k Had dus de tijd nog niet gehad om zelf te bellen 8)
Vandaag wordt hij nagekeken … ben benieuwd … ‘k Was met dat geld ook liever ne keer gaan shoppen, zoals Reys zijn vrouwke 😉
ik laat mijn vrouw dit niet lezen 😈 😉
anders moeten er pijltjes zijn tot in A’penZo is het opeens heel duidelijk waarom ze enkel wou meekomen op voorwaarde dat je er een weekendje uit van maakte 😈 😆
hey reys,ik dacht al daje zware kosten had aan de porsche toen ik het begin van je bericht las.gelukkig niet het geval dus.
inderdaad int vervolg rechtsreeks na huis want ge ziet als ze ne winkel binnegeraken… 😕 😆In het vervolg niet meer stoppen JP en rechtstreeks naar huis na de BBQ, is beter voor de tikker 😉 (en de portemonee :D)
Anoniem23 augustus 2010 om 23:41Maandagavond 20h00, terug thuis van waarschijnlijk mijn duurste Porscherit ooit 😕 😆
‘t Begon nochtans goed, mooi weer, prima ontbijtje 😯 , de pijltjes volgend de baan op, vraagjes oplossen, en nog meer pijltjes volgen…vluchtheuveltjes…was da het scharpende geluid???, beetje regen, , behulpzame mederitters die mij na een uitstapje van +/- 15 km (benzine zoektocht) hebben opgewacht, bezoekje aan m’n oude hobby ruimte (Zolder 😉 ), enkele gezichten op nicknams kunnen plaatsen (toch te weinig jammer) woonwijkje in, woonwijkje uit, nog meer zon op een bedje van een vlaagje regen, 2″ gestopt voor een babbeltje met de onfortuinlijke Mushroom :(, enkele pijltjes overgeslagen om dat GT3RS geweld te kunnen blijven volgen :shock:, om te eindigen met een bord met BBQ lekkers! geslapen in een uitstekende B&B.
So far so good 🙄En dan:
Deze namiddag, zoals het een liefdevolle echtgenoot beaamt, het voorstel gedaan onderweg richting huiswaarts even te stoppen voor een terrasje te A’pen…..is die van mij daar niet aan het shoppen geslagen 👿 👿 !!!Dank aan de inrichters voor het vele werk, maar willen jullie volgende keer enkele pijltjes tot in Brugge bijtekenen aub 😕
plumber schrijft:
Lach maar, mijne co-piloot is verleden week pas 6 geworden (en kan nog niet lezen!) Het enige wat hij kon zeggen was “links” of “rechts” en dan nog enkel als er een andere P voor hem reed!
Zodoende moest ik inderdaad nogal eens achteruit het parcours verkennen 😀 😆 😀
Plumber
Denk dat de meeste van ons wel eens een keertje hebben moeten omdraaien. Als je tegen die snelheden rijdt en een roadbook hebt met soms zeer kort op elkaar liggende situaties, dan moet je echt wel alert blijven en das soms moeilijk met al dat mooie Porsche-geweld om je heen. En zo hebben we ook nog eens een foto van een mooie achterkant ;-).
911-lover schrijft:
@Luke : Tof dat je in Geel even kwam hallo zeggen . Was te lang geleden dat ik je nog gezien had . En dedoeme , was ik je daar vergeten een gelukkige verjaardag te wensen 😳
het was iig een leuk begin van de verjaardag inderdaad, toffe bende, en thuis is het nog een gezellig feestje geworden :-);-)
BC911 schrijft:
[IMG]http://i285.photobucket.com/albums/ll79/bc911/Summertour%202010/IMG_4602.jpg[/IMG]
Sommige mensen deden de rit achterste voren 😉Lach maar, mijne co-piloot is verleden week pas 6 geworden (en kan nog niet lezen!) Het enige wat hij kon zeggen was “links” of “rechts” en dan nog enkel als er een andere P voor hem reed!
Zodoende moest ik inderdaad nogal eens achteruit het parcours verkennen 😀 😆 😀
Plumber
911-lover schrijft:
Ook super gezellige groep en toffe sfeer .
We zijn steeds met een groepje van 5 samen gereden wat de rit nog leuker maakte .
Bruno en vrouwtje , Kenny , JP en de man met zoon in 996 Cabrio (sorry , je naam ontgaat me momenteel) THX voor het gezelschapHeeeeelaba, die man met zijn zoon in een 996 cabrio: da klopt niet hé….
t’Is wel een 997 hé 😆Voor de rest: super organisatie; heb me goed geamuseerd; de zoon ook trouwens, hij komt volgende keer opnieuw mee zegt hij me!
Wel veel vluchtheuvels en door woonwijken maar is moeilijk in Belgie om dat niet te hebben.Voor herhaling vatbaar.
Spijtig voor de hevige regenbui op het laatste… kan ik weeral de wagen wassen 🙄
Groeten,
Plumber (aka Francis) en zoon Yarno
Het verslag van een geslaagde editie !
@ 911-lover : ik had je ‘s morgens zien toekomen maar stond bij ander volk. Daarna was het brunchen en vertrekken. En idd. na de tussenstop heb ik je niet meer gezien (nu lees ik waarom 😥 ).
Rondrit was perfect georganiseerd ❗ ❗ ❗
Idd veel vluchtheuvels, typisch voor België maar het waren er toch echt heel veel. Spoilerlip is weeral wat korter geworden 😆 Ook redelijk veel door woonwijken (de mensen staan daar precies een ganse zondag op hun optit ❓ ). De verlaten plattelandswegen deden je dan weer soms een rallygevoel krijgen.
Met veel mensen gepraat en wat nieuwe mensen leren kennen. En de zoon was ‘s avonds tevreden met zijn beker voor op zijn slaapkamer 😉 (ons madam had de vragenlijst beter ingevuld dan ik verwacht had).
@ Mushroom : hou ons op de hoogte van het verdere verloop van het “mankementje” ❗
Euh … 😳
We kennen ook jouw gezicht niet, dus we weten ook niet echt wie we moeten aanspreken 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.