Porsche forum summer tour 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche forum summer tour 2010

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 129)
    • Ok, ik zal om 9u in Drongen zijn. Ik had mij toch al voorgenomen om morgenavond (oeps, deze avond dus 😛 , jah, ben net thuis 😳 ) niet weg te gaan, om fris genoeg op post te zijn 😉

@ Rufie: jammer dat je er niet bij zal zijn, tot 11 september dan maar é 8)

Jammer dat Joebar en Rufie er niet bij kunnen zijn 😥

Wij zijn in elk geval om 10.00u op post 😉

Anoniem

Oei Bruno, nu pas gelezen, 9h00 is voor ons beetje te vroeg.
          (woordje uitleg: tgv onze zeer zware voedsel vergiftiging, 3j geleden, heeft ‘t vrouwke nog altijd slaapproblemen vandaar)
          Yep, “some have all the fun!”

3h 😯

@ Audiotronics, P is eigenlijk nog niet volledig zoals ik wil, zou opgelost worden voor de rit maar tgv de omstandigheden nu na de rit

Have Fun, had graag meegereden maar moet werken. 🙁 🙁 🙁

mannen zien jullie dat zitten voor om 9u in drongen te staan
              laat maar iets weten
              zullen nog iets minder slapen maar moet kunnen
              we kunnen sowieso niet te lang blijven op de barbecue want ik moet maandag zeer vroeg beginnen (3u) 😥

Veel plezier. Spijt me echt dat ik er niet kan bij zijn.

brunogt3rsgen2 schrijft:

ik dacht dat het begon om 10 uur en dat het vertrek om 11u30 was
                  of heb ik het verkeerd
                  ergens aankomst rond 10u 30 was zware week voor mij

Dat klopt, het vertrek is tegen half 12!

Het ontbijt is niet zomaar een pistoletje met kaas of ham maar een hele brunch !
                  En start al met gezellig tafelen ipv snel snel de baan op te zijn. 🙂
                  Vandaar de tijdsruimte…
                  Er kan dan ook doorlopend ontbeten worden.

grtz

ik dacht dat het begon om 10 uur en dat het vertrek om 11u30 was
                    of heb ik het verkeerd
                    ergens aankomst rond 10u 30 was zware week voor mij

reys schrijft:

brunogt3rsgen2 schrijft:
                      [quote]ik denk om 9u30in Drongen zondag?

Ons vertrekuur is een beetje afhankelijk van hoe ik mij voel.
                      9h30 en we zijn er niet dan gassen maar mannen, ik haal jullie
                      wel in… 😕 ah nee zal niet mogen, mijn madam is mee :?[/quote]

9.30 uur in Drongen en om 10.00 uur in Geel verwacht. Dat wordt idd. gassen 😆
                      Reys ik ben echt benieuwd om je wagen nu eens na transformatie te zien 😉

Heb me niet ingeschreven…
                        Beetje problemen met de verzekering (overstap van maatschappij) en wat nutteloze discussies 🙁

Misschien dat het vandaag in orde komt. kan zijn als ik uit mijn bed raak dat ik even naar Drongen kom en dan een eindje meerijd tot aan parking Kalken of Lokeren of Sint-Niklaas…

wel jammer had graag meegeweest met de Summer tour 🙁

maar ja alles hangt af van wanneer ik dat groene kaartje krijg 🙁

Misschien tot zondag.

Anoniem

brunogt3rsgen2 schrijft:

ik denk om 9u30in Drongen zondag?

Ons vertrekuur is een beetje afhankelijk van hoe ik mij voel.
                          9h30 en we zijn er niet dan gassen maar mannen, ik haal jullie
                          wel in… 😕 ah nee zal niet mogen, mijn madam is mee 😕

JoeBar_S2 schrijft:

Dave is misschien op vakantie?

Zou wel eens kunnen. We wachten nog even af.

Dit brengt geen problemen voor de rit hoor. Alles is tot in de puntjes geregeld
                            met dit jaar enkele leuke verrassingen !
                            We kijken er naar uit om iedereen te doen verbazen ! 8)

grtz

Dave is misschien op vakantie?

Zou DAVID CLAES of DAVE MCKLUSKY eens contact met mij willen opnemen aub ?!
                                Je gsm staat uit en ik krijg geen antwoord op mail !

Begin me stilaan zorgen te maken dat ik je voor zondag nog enigzins te pakken krijg.
                                Graag heb ik zekerheid over alles wat we voor de rit geregeld hebben.

Dus contacteer mij !

Dank bij voorbaat !

9u30 in Drongen is goed voor mij Bruno
                                  Ben al benieuwd naar de nieuwe kleurencombinatie 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 129)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.