Porsche forum summer tour 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche forum summer tour 2010

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
  • rjf

reys schrijft:

rjf, +/- 1h45′ nog es een geldig excuus om een toerke te doen 🙂

Heb je weer helemaal gelijk haha 8)

Anoniem

Dan zal ik er het enige kleine jongetje zijn dan 😕 allé dat zegt mijn vrouw toch altijd als ze mij met de wagen bezig ziet.

Bruno, gepland was om ook nog es bij Bert langs te gaan , maar door de afgelopen gebeurtenissen is daar verandering ingekomen, zal voor na de rit zijn.
        Alhoewel, ik ben er volgende week in de buurt, zou wel es een toerke met die RS gaan doen 😈

rjf, +/- 1h45′ nog es een geldig excuus om een toerke te doen 🙂

Wij hebben besloten om ze maar bij de grootouders te laten. Het eerste uur zouden die wel plezier hebben met naar al de wagens te gaan kijken en commentaar te geven (ne ferrari is toch sneller 🙄 ) maar na een uurtje begint stilaan het gezaag om naar huis te gaan. En het is niet dat ge ze een paar uurtjes in de koffer kunt steken 😆

Gaan er nu veel kids mee?
            Ben nog altijd aan het twijfelen om die van mij mee te nemen?

Schrijf mij vandaag nog zonder fout in!! 😆

Greetz,

Plumber

Voila administratie in orde gebracht (een @ teken vond ik op de selfbanking niet terug, dus maar een * gebruikt 😆 ). Als ik dat hier lees gaan er veel blinkende porsches zijn. Als de zin er is zaterdag dan ook maar eens wat product erover smeren 💡

rjf

brunogt3rsgen2 schrijft:

doe maar u zonnebrilleke aan
                mijn P gaat nu naar wax-it en zal klaar tegen de summertour
                en blinken zal hij 8) 8) 8)

Die mannen van Wax-It hebben precies wel een goede service te zien aan de foto’s op hun website. Wel jammer dat die (voor mij) zo ver weg zitten … Iemand ervaring met een gelijkaardig bedrijf regio A’pen ?

doe maar u zonnebrilleke aan
                  mijn P gaat nu naar wax-it en zal klaar tegen de summertour
                  en blinken zal hij 8) 8) 8)

Luke schrijft:

lees het nu pas, dan is mne verjaardag, heel wat mensen uitgenodigd,
                    mss dat ik om 10u effekes kom kijken bij de start 🙁

10u is het ontvangst, de rit zelf vertrekt rond half 12.
                    grtz

lees het nu pas, dan is mne verjaardag, heel wat mensen uitgenodigd,
                      mss dat ik om 10u effekes kom kijken bij de start 🙁

Straks loop ik ook nog snel naar de bank om de financiële verplichtingen te regelen. Ik ben nog even aan het wachten op antwoord van de bazin of de kids meegaan of niet. Maar denk het niet 😉

Gisterennacht ook nog gauw overgeschreven, dus wij zullen er ook bij zijn ! 8)

Anoniem

Hoek Tennislaan en Fabrieksstraat, klopt!

reys schrijft:

BB te Overpelt( zijn er bekend), idd ‘t vrouwke zo over de schreef gekregen 😉
                              !

In de fabrieksstraat op de hoek ??
                              Werkten we mee samen destijds 😉

Goed idee Bruno, hoe laat spreken we dan af in Drongen ❓

Anoniem

Lijkt mij een goed voorstel, maar wij kunnen ten vroegste pas rond 9h00 (9h30) vanuit Brugge vertrekken.
                                  Ik heb van Jeroen begrepen dat dat voor de rit gelukkig geen probleem geeft 🙂 Blijven zondagavond logeren, BB te Overpelt( zijn er bekend), idd ‘t vrouwke zo over de schreef gekregen 😉

Hola, tgv de laatste gebeurtenissen vergeten te betalen 😳 Morgen laatste dag, komt in orde!

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 129)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.