Porsche forum summer tour 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche forum summer tour 2010

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 129)
    • ik heb een voorstel voor de mensen uit West-vlaanderen
      Kunnen we afspreken aan het tankstation in Drongen en daarna aan Kalken
      ik denk van Kalken naar Geel dat het nog een klein uurtje rijden is
      laat iets weten als we samen kunnen rijden

911-lover schrijft:

Je kinderen zullen niet alleen zijn .
        Mijn zoon van 9 is er ook bij 😉

Koen,

Als je bij het avondeten niet zal bijzijn, is het voor jou 20Euro en je zoon 12.5 Euro.
        voor de brunch en enkele bonnetjes voor de tussenstop voorzien.
        grtz

plumber schrijft:

Vraagje (en stel ze hier opdat anderen dan ook direkt de info hebben):

Kunnen kinderen mee naar de summer tour? Ttz, is er soms eens een stop voorzien want kinderen en lang stilzitten in de wagen 🙄
          Onze kinderen zijn 6 en 8 jaar oud.

En indien mogelijk, wat is de prijs voor kinderen? Ik hoop geen 50€/kind anders wordt het een kostelijke grap voor een dagje uit…

Greetz,

Plumber

Voor de kindjes is het 25Euro p.p. voor de brunch en de bbq samen !
          Hierbij horen zoals bij de volwassenen bonnetjes bij voor de tussenstop en het avond gebeuren.
          Groeten Jeroen

Anoniem

Ik zal er niet kunnen bij zijn.
            Ik krijg mijn porsche niet tijdig ingeschreven 👿
            Misschien kom ik ‘s morgens wel even kijken in Geel op de markt, is vlak bij mij thuis.

De baas van de zaak is momenteel even op verlof, donderdag of vrijdag zal ik pas uitsluitsel hebben over ‘kinderprijs’. Maar geen paniek, je zal niet te laat zijn om de inschrijving te missen. We houden hier ook dan rekening mee.

Groeten

Als kids welkom zijn ik heb nog een porschemaniak van 4 jaar en een iets mindere wagenmaniak van 7 jaar 😉 Anders is het bij de grootouders blijven wat ze ook graag doen.

Geen probleem
                  Ik zal het hem eind van de week eens vragen of hij kan 😉

Ik zal er ook zijn, dus dat is nog een klein kind erbij 😆
                    Koen, als die maat van jou wil meerijden met mij, regel jij dat dan met de organisatie?

Je kinderen zullen niet alleen zijn .
                      Mijn zoon van 9 is er ook bij 😉

Ik luister er vandaag naar, en post morgen een bericht terug over de prijs!
                        no problem ! 😉

Dag Jeroen,

Je mag er binnenkort nog eentje bij rekenen (ben nog niet ingeschreven).
                          Het dilemma is gewoon of ik de kinderen meeneem (en dan zijn we met 4 in de wagen) of zonder kinderen (en dan ben ik alleen 🙄 ).

Ik kan moeilijk onze kinderen alleen thuis laten, zijn ze nog wat te jong voor.
                          Kan je toch eens navragen aan de catering en me zeggen wat de prijs zou zijn voor de kinderen?
                          Onze zoon is 6 en al helemaal Porsche gek (wie zou dat op zijn geweten hebben 😆 ) maar de dochter is iets anders …

Anders kom ik misschien wel met de zoon en laat vrouw en dochter alleen thuis achter… 😈
                          Greetz,

Plumber

En we hebben de inschrijvingen nog eens na gekeken en de teller staat op 27 !
                            8)

Porschen uiteraard ! 😉

Hoi,
                              Kinderen zijn uiteraard wel welkom, al wordt dit niet veel gedaan. Omdat het
                              idd een tijdje rijden is, wat ze niet altijd zo leuk vinden als ons.
                              We willen niemand uitsluiten hoor, maar zo een dag gaan ze misschien eerder saai vinden
                              dan leuk. Momenteel zijn er dan ook verder geen inschrijvingen met kinderen.
                              Er is dan ook niet echt een kindermenu voorzien.
                              Ik kan wel eens luisteren bij de catering die alles zal voorzien of we iets kunnen afspreken speciaal voor de kinderen.
                              Natuurlijk verteren kinderen niet zoveel als ons, daar valt wel een mouw aan te passen.
                              Je laat maar weten of jullie de kinderen er graag bij wil hebben!
                              Dan doen wij het nodige!

Groeten

Vraagje (en stel ze hier opdat anderen dan ook direkt de info hebben):

Kunnen kinderen mee naar de summer tour? Ttz, is er soms eens een stop voorzien want kinderen en lang stilzitten in de wagen 🙄
                                Onze kinderen zijn 6 en 8 jaar oud.

En indien mogelijk, wat is de prijs voor kinderen? Ik hoop geen 50€/kind anders wordt het een kostelijke grap voor een dagje uit…

Greetz,

Plumber

rjf

20 wagens of 20 man ? 😆

Komaan jongens, daar moeten nog MINSTENS 10 wagens bij kunnen. Reclame maken bij de Porsche vrienden iedereen !

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 129)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.