Home › Forum › Porsche Uitstappen › Porsche forum summer tour 2010
- Dit onderwerp bevat 129 reacties, 24 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 2 maanden geleden door Mushroom.
-
MakerDiscussie
-
13 juni 2010 om 14:15
Boven in de rode balk, klikken naar EVENTS!
De eerste inschrijvingen zijn alvast een feit!
Groetjes
-
MakerDiscussie
-
Ik denk dat de teller rond de 20 staat, gisteren nog twee inschrijvingen, vandaag ook nog twee.
Moeilijk bij te houden omdat een transactie toch altijd een drie dagen duurt.
Maar we zijn er klaar voor ! Laat maar komen !
😀Net ingeschreven, hoeveel staan er al op het lijstje ? 40 tal auto’s moet toch lukken 8)
Ik ga vrijdag wel even langs Zolder om te kijken en fotootjes te nemen .
Zaterdag Air Cooled treffen
Zondag Summer Tour
Yes , a real Petrolhead Weekend .
Ik kijk er al naar uit .reys schrijft:
8ees schrijft:
[quote]Sus die vrouwen een beetje door te zeggen dat de rit niet te moeilijk gemaakt is. 🙂
We houden er rekening mee dat vrouwen niet zo goed … 😆 😉Dat is ‘t em juist, te gemakkelijk en saai…kan een ferm stukje kaartlezen trouwens 😉
Eigenlijk kan ik mijn vrouw wel ergens gelijk geven,km’s aan een stuk door elkaar geschud worden in een eentonig boekje moet zitten zien om dan, als afwisseling, tijdens een stop en een kop koffie iedereen over die “auto” en dat “boekje” te horen memmen 😕
Nu, als de wagen klaar is komen we af en maken er een weekendje van :D[/quote]
Haha, uiterst herkenbaar, ik doe dan ook geen ritten meer met haar. Jammer genoeg zijn we de 22e weg op weekend, had wel zin om nog eens een forumevent mee te doen…
Wie weet is er wel een tussenstop in Zolder… hmmm
22 augustus is het ook de 24 uren van Zolder. Normaal gaan we elk jaar de zaterdagavond maar “onze kleinste” wil langer gaan, dus de zondag een ganse dag. Dat wordt dus een heel moeilijke keuze ❓
Ook wij zullen niet aanwezig kunnen zijn jammer genoeg, zijn ook op verlof met Elisa.
Hebben wel mooie herinneringen (en knappe foto van cabrio 😉 ) overgehouden aan vorig jaar dus zouden er anders zeker bij geweest zijn.
Zal weer een vol weekend worden .
Kevertreffen Diepenbeek zal ik dan maar op zaterdag doen
En zondag De Summertoer
@Bruno : Wat we zonder kalender eventueel als datum voor de Schleife hadden afgesproken in Brussel zal dus opgeschoven moeten worden 😉
22 Augustus is al bezet 😛Anoniem22 juli 2010 om 00:188ees schrijft:
Sus die vrouwen een beetje door te zeggen dat de rit niet te moeilijk gemaakt is. 🙂
We houden er rekening mee dat vrouwen niet zo goed … 😆 😉Dat is ‘t em juist, te gemakkelijk en saai…kan een ferm stukje kaartlezen trouwens 😉
Eigenlijk kan ik mijn vrouw wel ergens gelijk geven,km’s aan een stuk door elkaar geschud worden in een eentonig boekje moet zitten zien om dan, als afwisseling, tijdens een stop en een kop koffie iedereen over die “auto” en dat “boekje” te horen memmen 😕
Nu, als de wagen klaar is komen we af en maken er een weekendje van 😀
BEN DAN NET EEN DAG IN VAKANTIE INT BUITENLAND, POTVERDEKKE TOCH HE
Hoeveel inschrijving zijn er al? Is natuurlijk nog lang op voorhand, maar toch … dan weet ik dat ik dit af en toe een schopje omhoog moet geven ;-).
Sus die vrouwen een beetje door te zeggen dat de rit niet te moeilijk gemaakt is. 🙂
En we dan ook om de paar situaties de straat vermelden, zo het hen iets gemakkelijker maakt.
Wat wel niet wil zeggen dat je heel de rit op gps moet gaan rijden natuurlijk. 8)We houden er rekening mee dat vrouwen niet zo goed kunnen kaartlezen. Het is nu ook eenmaal genetisch bepaald, we kunnen hen dat niet kwalijk nemen.
😆 😉Zeg hen ook dat er veel en lekker eten zal zijn, wat dan ook niet gelogen is!
T’is een kwestie van aanpakken mannen ❗ 😉Attachments:
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.