Porsche Francorchamps Days 20-22 april 2018

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 20-22 april 2018

• Maker
    Discussie
  • Gisteren mail organisatie ontvangen, ziet er weer goed uit. :happydance:
    Zaterdag trouwens een georganiseerde rondrit, was vorig jaar nog niet, dacht ik?
    Wie gaat er dit jaar naar toe?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Het was een leuk dagje, nog mooi weer gehad buiten een paar druppel, mooie opkomst, vond organisatie en indeling beter dan vorig jaar, meegedaan aan parade, wel weinig bekenden gezien 😀

0

Toevallig een weekendje geboekt in de buurt daar. 🙄
        Zie dat het samenvalt met de PFD, we zullen dus zeker ook eens komen zien :happydance:

0
        123

Hotel la Source net geboekt voor de vrijdag en 2 Discovery sessies op Zaterdag.
          En al het weer schijt is, nu ja, dan ist gewoon in de regen.. gelijk echt.

Iedereen kan toertjes doen in de zon éh.. :driver:

0

Wij zullen met de Connecting Roads P964 Turbo de zaterdag van de partij zijn :driver:

Affiche(RS,Dors,Deboosere).png

0

Hotel geboekt 2 kamers. ( was al zo goed als volgeboekt ) hotel Radison Blu Balmoral :driver:
              Gaan van vrijdag tot zondag kwestie van op tijd op de briefing te zijn is verplicht als je wil rijden en is al om 8u. :happydance: :happydance:

0

zat en zon aanwezig… :happydance:

0

[quote=”Krokodile” post=262627]Tip / Naar ginder gaan weer afwachten en ter plaatse nog inschrijven lukt meestal wel.
                  Vorig jaar ook gedaan samen met TheFab. :driver:[/quote]

Ah, weer een goeie tip vd Krok. Zat met dezelfde bedenking als Vandamme !

0

Ook weer van de partij zaterdag rally en zondag parade :happydance:

0

Tip / Naar ginder gaan weer afwachten en ter plaatse nog inschrijven lukt meestal wel.
                      Vorig jaar ook gedaan samen met TheFab. :driver:

0
                      123

nja, bolletje pijltje met 250 auto’s, das niks voor mij.
                        Discovery dan , maar ik twijfel nog. anderhalve maand vroeger, wat zal het weer doen…

0

Is toeristische rally in twee delen ( bolleke pijl.)
                          Heb zelf 4 keer meegereden zijn meestal wel mooie baantjes daar in de streek.
                          Wel soms druk, op het hoogte punt van de PFDays 250 wagens voor de rally.

0
                          123

Heeft er al eens iemand die rally gedaan?
                            is dat de moeite?

Gaat dat dan over afgesloten wegen of hoe doen ze dat?

0

1) account aangemaakt en de gratis tickets besteld:
                              ik kom op zondag met de Porsche (en mijn zoontje): 1 adult + 1 enfant + 1 Porsche = alles gratis, te betalen 0 EUR.

2) Nu vind ik wel niks terug in mijn ‘panier’ onder ‘mes documents’ waar nochtans de documenten (toegangtickets online) zouden moeten te vinden zijn … is dat omdat ik die 0 eur nog niet betaald heb ?

(ik meen het – geen grap – moet ik een overschrijving doen van 0 EUR zodat mijn account een betaalactiviteit genereert of zo ?)

0

PCF is Porsche Club Francorchamps. http://www.porscheclubfrancorchamps.be

0

voel me dom…wat is site PCF ?

0
                                15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.