Porsche Francorchamps Days 20-22 april 2018

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 20-22 april 2018

• Maker
    Discussie
  • Gisteren mail organisatie ontvangen, ziet er weer goed uit. :happydance:
    Zaterdag trouwens een georganiseerde rondrit, was vorig jaar nog niet, dacht ik?
    Wie gaat er dit jaar naar toe?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • Het was een leuk dagje, nog mooi weer gehad buiten een paar druppel, mooie opkomst, vond organisatie en indeling beter dan vorig jaar, meegedaan aan parade, wel weinig bekenden gezien 😀

Toevallig een weekendje geboekt in de buurt daar. 🙄
        Zie dat het samenvalt met de PFD, we zullen dus zeker ook eens komen zien :happydance:

123

Hotel la Source net geboekt voor de vrijdag en 2 Discovery sessies op Zaterdag.
          En al het weer schijt is, nu ja, dan ist gewoon in de regen.. gelijk echt.

Iedereen kan toertjes doen in de zon éh.. :driver:

Wij zullen met de Connecting Roads P964 Turbo de zaterdag van de partij zijn :driver:

Affiche(RS,Dors,Deboosere).png

Hotel geboekt 2 kamers. ( was al zo goed als volgeboekt ) hotel Radison Blu Balmoral :driver:
              Gaan van vrijdag tot zondag kwestie van op tijd op de briefing te zijn is verplicht als je wil rijden en is al om 8u. :happydance: :happydance:

zat en zon aanwezig… :happydance:

[quote=”Krokodile” post=262627]Tip / Naar ginder gaan weer afwachten en ter plaatse nog inschrijven lukt meestal wel.
                  Vorig jaar ook gedaan samen met TheFab. :driver:[/quote]

Ah, weer een goeie tip vd Krok. Zat met dezelfde bedenking als Vandamme !

Ook weer van de partij zaterdag rally en zondag parade :happydance:

Tip / Naar ginder gaan weer afwachten en ter plaatse nog inschrijven lukt meestal wel.
                      Vorig jaar ook gedaan samen met TheFab. :driver:

123

nja, bolletje pijltje met 250 auto’s, das niks voor mij.
                        Discovery dan , maar ik twijfel nog. anderhalve maand vroeger, wat zal het weer doen…

Is toeristische rally in twee delen ( bolleke pijl.)
                          Heb zelf 4 keer meegereden zijn meestal wel mooie baantjes daar in de streek.
                          Wel soms druk, op het hoogte punt van de PFDays 250 wagens voor de rally.

123

Heeft er al eens iemand die rally gedaan?
                            is dat de moeite?

Gaat dat dan over afgesloten wegen of hoe doen ze dat?

1) account aangemaakt en de gratis tickets besteld:
                              ik kom op zondag met de Porsche (en mijn zoontje): 1 adult + 1 enfant + 1 Porsche = alles gratis, te betalen 0 EUR.

2) Nu vind ik wel niks terug in mijn ‘panier’ onder ‘mes documents’ waar nochtans de documenten (toegangtickets online) zouden moeten te vinden zijn … is dat omdat ik die 0 eur nog niet betaald heb ?

(ik meen het – geen grap – moet ik een overschrijving doen van 0 EUR zodat mijn account een betaalactiviteit genereert of zo ?)

PCF is Porsche Club Francorchamps. http://www.porscheclubfrancorchamps.be

voel me dom…wat is site PCF ?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.