Porsche Francorchamps Days 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 2012

• Maker
    Discussie
  • Beste Porsche vrienden,

dit jaar voor de eerste maal naar Franchorchamps volgend weekend (vorig jaar schouderoperatie dus verplicht passen 😥 )

Op volgende site staat er de zaterdag GEEN racing ( maar wel close) http://www.porschedays.be/pfdinfon.htm

En op deze link staat er dan wel racing http://www.porschedays.be/pfdtimin.htm

Kan iemand mij helpen?
    Uit ondervinding, is de zondag drukker dan de zaterdag of zit daar niet veel verschil op?
    Best vroeg vertrekken om goede parkingplaats te hebben of maakt dit niet zo veel uit?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
    • Verkeerde draadje hé Marc

Zie Porsche francorchamps Days voor recente Posts

voor pfdays 2014 dan wel

Er is de reeks fun , sport en racing en op zondag ook voor de historics

Een paar foto’s van de uitstappen met dank aan dj 😆

Attachments:
            • porsche010.jpg
            • porsche003.jpg
            • porsche013.jpg
            • porsche018.jpg

Zeer mooie foto’s .
              Thx

foto !!! :mrgreen:

Ja Funny, zeggen is doen 8) … of gedaan hebben :censored:

zeggen is doen Funny :drink:

Misschien moet er ook maar eens een striping komen op mijn wagen .

mooie foto’s, bedankt om te delen.

Funny +1 :mrgreen:

+1 rocco ,
                          Ik zag op de foto een gt3 met de striping van een rs 4.0 ,heel mooi . 😉

bedankt Dj, die 993 met die special painting is gewoon incroyable, komt er nog beter uit op uw foto’s, misschien moet ik de mijne ook zo eens doen :mrgreen: :respect2:

Mooie foto’s ,bedankt .

Zeer mooie foto’s! :first:

Beter laat dan nooit, het was daar weer ontzettend interessant. op de volgende link vindt je alle foto’s. Fotoreportage

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.