Porsche Francorchamps Days 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 2012

• Maker
    Discussie

• Olivier
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,

dit jaar voor de eerste maal naar Franchorchamps volgend weekend (vorig jaar schouderoperatie dus verplicht passen 😥 )

Op volgende site staat er de zaterdag GEEN racing ( maar wel close) http://www.porschedays.be/pfdinfon.htm

En op deze link staat er dan wel racing http://www.porschedays.be/pfdtimin.htm

Kan iemand mij helpen?
      Uit ondervinding, is de zondag drukker dan de zaterdag of zit daar niet veel verschil op?
      Best vroeg vertrekken om goede parkingplaats te hebben of maakt dit niet zo veel uit?

Alvast bedankt!

Groeten,
      Olivier

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
      • Zoals gezegd was ik dus vrijdag geweest. Super leuk dagje ondanks het hondenweer 😉
        Ook met de 991 Carrera S kunnen meerijden en ik was toch onder de indruk hoor! De grip op nat wegdek van dat ding is onvoorstelbaar! Het geluid was ook dik in orde :driver:
        Verder enkel Rufie tegengekomen…

Hier enkele teasers, de rest volgt misschien nog wel eens 😉

PS: laat me weten als jullie ze niet kunnen zien want heb ze vanop mijn FB geplukt…

PT

[quote=”Mushroom” post=97622][quote=”PT” post=97608]
          De Paddestoel zijn lady :
          [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/IMG_4058.jpg[/IMG][/quote]

😯
          Wat een waanzinnig mooie foto!!
          Maar ja, ‘t is dan ook een waanzinnig mooi hok natuurlijk! 8)

Ik heb gespot: Rufie, Funny, Vankerckhove, 80ees, Plumber, en een zilvergrijze 993 4S (Pascal 4S??) mét lanyard.
          PatrickB was mijn forumvriendje voor vandaag ;)[/quote]

De zilvergrijze 4S was die van mij. Bij het naar huis rijden zag ik je 996 vlakbij geparkeerd staan.

En wat die foto betreft,…had nog mooier geweest zonder die vogelstront :mrgreen: :happy: Als je hem graag in hoge resolutie hebt dan hoor ik het wel.

Ja met dat vogeltje is spijtig ,ik vraag me af waren wij nu te snel of hij te traag ❓ 🙄 😥
            Ik liep er al rond van zaterdag zodoende wist ik dat de afrit was afgesloten en ben ik binnendoor gegaan . 😉

was enkel de zondag aanwezig, en vondt het schitterend, véél porsche’kes gezien en schitterend weer en weeral enkele nieuwe mensen leren kennen

[quote=”911-lover” post=97582]
                Enkele teasers

[/quote]

prachtig, zoiets zou ik ook wel willen zo’n special painting :respect2:

Funny was niet bang om te kotsen want hij had blijkbaar een proper hemd aan, een vogeltje doodrijden had ik van hem wel niet verwacht die barbaar :mrgreen:

aa434.JPG
                  Kijk eens hoe gelukkig hij is :first:
                  aa436.JPG

aa430.JPG
                  Hier nog een foto van het slachtoffer :puke:

aa421.JPG

aa427.JPG
                    Hier de funny in de 996 gt3 rs
                    aa431.JPG

aa432.JPG
                    En dan nog een onschuldig vogeltje dood rijden op de kop toe .

PB

idd niks aangegeven! GPS stuurde me gelukkig 4,2km verder de juiste oprit op. :respect2:

Maar ik wou ook eerst jullie trucje doen “ff den andere kant op”
                      ben ik blij dat ik voor één keer eens tegen mijn natuurlijk instinct inging. :mrgreen:

[quote=”Mushroom” post=97649]BTW…
                      slingerende boerenwegeltjes etc… :respect2:[/quote]

Levens- of eerder autogevaarlijk voor mij dus! :happy: Dank u GPS :mrgreen:

BTW…
                        Wat was dat daar op de terugweg?
                        Oprit autosnelweg afgesloten.
                        Wegomlegging aangegeven? Nope!
                        Wete wat, we gaan slim zijn, efkes de autosnelweg de andere kant oprijden, daar eraf en weer erop…
                        Zo gezegd, zo gedaan. Terwijl we er op rijden (in de verkeerde richting dus) zien we de andere kant een kilometerslange file staan. Niet alleen de oprit was afgesloten maar de gehele snelweg richting Luik.
                        Terugkeren was dan geen optie meer want iedereen moest er af aan de afrit Spa.
                        Binnendoor dan maar, landkaart erbij genomen (zoveel interessanter dan een GPS op zo’n momenten) en we moesten de Nxx hebben. Nxx *ook* afgesloten!
                        Dan maar een route genomen naar de E25, de Nxx die daar naartoe leidde *ook* afgesloten!
                        Dan nog een andere Nxx kunnen nemen om dan nog een beetje lager tov Luik uiteindelijk op de E25 terecht te komen.

Man,man… mooi dat dat daar was! Vergezichten, pittoreske dorpcentrums, klaterende beekjes, bergen vol bomen, slingerende boerenwegeltjes etc… :respect2:

Een heel leuk weekend achter de rug ,heel wat bekenden getroffen .
                          Degene die ik niet gezien heb mijn excuses kwam nu al tijd te kort om mijn ogen de kost te geven .
                          Gisteren nog een sessie mogen mee rijden met een 996 gt3 cup in de sport klasse .SUPER . :applaus:
                          Bedankt voor het plaatsen van de foto’s .

[quote=”PT” post=97608]
                            De Paddestoel zijn lady :
                            [IMG]http://i574.photobucket.com/albums/ss188/1polleke/IMG_4058.jpg[/IMG][/quote]

😯
                            Wat een waanzinnig mooie foto!!
                            Maar ja, ‘t is dan ook een waanzinnig mooi hok natuurlijk! 8)

Ik heb gespot: Rufie, Funny, Vankerckhove, 80ees, Plumber, en een zilvergrijze 993 4S (Pascal 4S??) mét lanyard.
                            PatrickB was mijn forumvriendje voor vandaag 😉

.

[quote=”PT” post=97608]PDF,…mooie afsluiter van het weekend. Keer op keer de moeite dus blij dat ik er weer geraakt ben. Echter geen enkele oranje Lanyard gespot op de P van Mushroom na.
                                [/quote]

Helaba, mijne zoon zijne lanyard niet gezien?? 😆

135.JPG

Gisteren ook geweest met Funny.
                                  Super dag, alleen was de Rally wat kort en met een miserabel roadbook…

en inderdaad heel wat bekenden gezien.
                                  Volgend jaar terug van de partij !

Funny nog eens bedankt man, was super :first:

PB

Ik dacht dan weer dat het hek omgevallen was op de wagen. :happy:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.