Porsche Francorchamps Days 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 2012

• Maker
    Discussie

• Olivier
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,

dit jaar voor de eerste maal naar Franchorchamps volgend weekend (vorig jaar schouderoperatie dus verplicht passen 😥 )

Op volgende site staat er de zaterdag GEEN racing ( maar wel close) http://www.porschedays.be/pfdinfon.htm

En op deze link staat er dan wel racing http://www.porschedays.be/pfdtimin.htm

Kan iemand mij helpen?
      Uit ondervinding, is de zondag drukker dan de zaterdag of zit daar niet veel verschil op?
      Best vroeg vertrekken om goede parkingplaats te hebben of maakt dit niet zo veel uit?

Alvast bedankt!

Groeten,
      Olivier

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
      • 💡 Ik zal er vrijdag zijn 😉

ja ja inkom is gratis en als je met de porsche komt mag je de paddock inrijden binnenin het circuit

White911, dank voor de info.
            De zaterdag zien we dus ook het zwaar materiaal op circuit rondtoeren 😉

Ik vermoed dat de ingang nog steeds gratis is (om gewoon rond te kijken?)
            of zie ik het verkeerd?

die oude zijn nog de lastigste klanten Luc 😉

[quote=”Rocco” post=97013]ik krijg al schrik voor wanneer ik er naast moet zitten :oops:[/quote]

Toch niet bij die benidorm bastard :happy: :happy: :happy:

Rocco valt goed mee hoor . 😉

Olivier,
                    de reeks sport zit alvast vol voor zat. 12-05. ik werd ook naar de fun verplaatst.
                    Over plaatst zou ik me geen zorgen maken , met je acces pas kan je overal terecht op de binnenparking. Je moet er trouwens toch zijn rond 7.30 voor de briefing(verplicht)

ik krijg al schrik voor wanneer ik er naast moet zitten 😳

dank je wel, dat is gewoon te veel lof :drink:

@Jol stoppen doe ik nooit ,je kent me .Zoals ik al schreef ruitje naar beneden en alles eruit .
                          Maar blijf volgen op het roadbook . 😉
                          Jol ik moet toegeven dat je perfect het roadbook leest . :respekt: :applaus: :respect2:
                          Ik zou met velen niet moeten rijden zoals ik met jou kan rijden .

[quote=”Funny” post=96928]Koen wij ,Funny en Jol ,zijn zaterdag aanwezig .We spreken wel af daar of ik bel je als we er zijn .[/quote]
                            Ik ben tevens van de partij vrijdag en zaterdag, Koenc, een Ferrari-maat en mijzelf rijden treintje erheen :driver:
                            Koen, wij zullen wel kop trekken hè

Ikke moeten godverd…e werken gans het weekend. ruzie ruzie ruzie

Funny als ik er zo :puke: uitzie is het tijd om te stoppen 😈 😈

Zondag present met de zoon (6 jaar) en met een panamera :lekker: (neen niet van mij maar een “geleende” :respect2: ). Ik blijf wel de zaterdagnacht (met jachtgeweer) in de winkel slapen, vorig jaar dit evenement misgelopen.

Ik denk eraan om ook op zondag te gaan .Misschien daar best blijven overnachten in de buurt .
                                    Ik zal ogen tekort komen om alles te bekijken .

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 89)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.