Porsche Francorchamps Days 2012

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 2012

• Maker
    Discussie

• Olivier
    Deelnemer

Beste Porsche vrienden,

dit jaar voor de eerste maal naar Franchorchamps volgend weekend (vorig jaar schouderoperatie dus verplicht passen 😥 )

Op volgende site staat er de zaterdag GEEN racing ( maar wel close) http://www.porschedays.be/pfdinfon.htm

En op deze link staat er dan wel racing http://www.porschedays.be/pfdtimin.htm

Kan iemand mij helpen?
      Uit ondervinding, is de zondag drukker dan de zaterdag of zit daar niet veel verschil op?
      Best vroeg vertrekken om goede parkingplaats te hebben of maakt dit niet zo veel uit?

Alvast bedankt!

Groeten,
      Olivier

14 reacties aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
      • Ik denk op zaterdag te komen met PCT we zijn dan op weekend in de ardennen . :relaxman:

Ik ga op zondag; hopelijk kom ik wat bekenden tegen….

Treintje organiseren?

Plumber

Ik ben zoals gewoonte 3 dagen in Francorchamps.
            Ik ga wel niet mee met de rally van PCB, Porsche Days zijn voor mij de traditie om mijn buitenlandse vrienden te zien en dan blijf ik daar, liever dan een rally in de streek te gaan rijden.
            Ik zal jullie wel tegenkomen.

Greets,
            Rufie.

Koen wij ,Funny en Jol ,zijn zaterdag aanwezig .We spreken wel af daar of ik bel je als we er zijn .

Ik zal op vrijdag en zaterdag met de GT3 aanwezig zijn.
                Zaterdag geef ik de GT3 zijn circuitdoop in de Fun klasse. Ik weet dat het veel te druk is etc maar ik heb wel een goede reden. Jean-Marc Gaban gaat me een uurtje les geven wat ik natuurlijk graag aanneem van hem.
                Ik sta meestal op de stand van Performaces. Misschien kan ik zo eens een gezicht op de forumleden kleven? Tot dan.
                Groetjes
                Koen

[quote=”jol178″ post=96907]Ik zal er ook zijn samen met Funny en Lanyard rond de nek… :driver:[/quote]

Laat even weten wanneer jullie gaan .
                  Ik wil ook zowel zaterdag als zondag erheen

met funny rond je nek kan het lastig zijn Jorgen :mrgreen:

Zoals steeds ziet het programma er weer super uit ,jorgen gaat opdraven als co- piloot ,waar hij sterk in is .Zal opnieuw leuk zijn ,en Jol als je slecht wordt venster open en hoofd even buiten hangen . 😉

Ik zal er ook zijn samen met Funny en Lanyard rond de nek… :driver:

Lanyards zijn idd al een jaar beschikbaar :engeltje:
                          Ze werden verleden jaar op Francorchamps de eerste keer aangeboden…

Lanyards zijn beschikbaar ,zal er een in mijn auto liggen hebben en rond mijn nek .

Wat ik persoonlijk vernomen heb van de leden van Porsche Club Fr gaat de racing klasse dit jaar opnieuw door .

Hallo,

op het circuit rij ik sowieso NIET! Lijkt me wat te gevaarlijk op zo’n dagen. Ga gewoon om veel foto’s te nemen en de sfeer op te snuiven 🙂

Wat me vooral intereseert is of er de zaterdag ook ‘racing’ klasses te bezichten zijn op het circuit.
                                Op de ene link ‘closed’ en op de andere link wel vermeld…

Ik normaal ook zaterdag aanwezig.

Ondertussen al bandjes beschikbaar om forumleden te herkennen… :-)?

Dit jaar ook aanwezig met de Porsche Club Belgie ,volgens mij kan het zijn dat de inschrijvingen voor de racing klasse zijn afgesloten .
                                  Gewoon ter info ,tijdens de Porsche days kan het er hectisch aan toe gaan op het circuit 😥 .
                                  Zaterdag ben ik aanwezig ,misschien treffen we elkaar .

14 reacties aan het bekijken - 76 tot 89 (van in totaal 89)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.