Porsche Francorchamps Days 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 2017

• Maker
    Discussie

• Jos Pay
    Deelnemer

PASSIE • GEMOEDELIJKHEID • PREMIUM • PROFESSIONEEL
      Beste vriend,
      Beste gepassioneerde,

De volledige nieuwe Porsche Club Francorchamps Days zijn gelanceerd:
      Deze zullen plaatsvinden gedurende het Pinkster-week-end 2017, dit betekent op zaterdag 3 en zondag 4 juni 2017
      (maandag 5 juni is een feestdag).

Dit zijn waarlijk volledige nieuwe PCF DAYS aangezien het bestuur van de Porsche Club Francorchamps een sterke wil heeft om terug naar de basis van het event te gaan:
      Het grote feest voor alle Porsche wagens,
      Toegankelijk voor iedereen,
      In alle gemoedelijkheid en met een geest van kameraadschap,
      aan een betaalbare prijs…

Met andere woorden, zoals in het begin van deze happening!

Een waaier aan animaties voor klein en groot zal ook voorzien worden:
      rallies, karting, commercieel dorp, simulatoren, DJ en muziek, exposanten en verkopers, BBQ, dans avond…
      Ook al geeft de organisatie van dit event, dat het exclusieve eigendom geworden is van de Porsche Club Francorchamps, de mogelijkheid om volledig autonoom te beslissen over deelname-prijzen, gratis voordelen, het programma en de organisatie van het week-end…. toch zullen we jullie ondersteuning nodig hebben: samen zullen we ons uiterste best doen om te garanderen dat de Porsche Club Francorchamps Days “new look” ook jullie event wordt!
      Daarom, zijn we jullie dankbaar om dit toch wel groots en belangrijk event in jullie kalender voor 2017 op te nemen.

De reservaties zullen weldra mogelijk zijn!
      Ondertussen, sturen we u de link om de details van dit week-end in Francorchamps te kunnen ontdekken: Porsche Club Francorchamps Days 2017.

Laat het feest beginnen!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
      • Diene Franse 993 Turbo S is zo lekker hé! 😯

Wim

IMG_6016.JPG

IMG_6009.JPG

IMG_5987.JPG

IMG_5998.JPG

IMG_5985.JPG

Heeft er niemand foto’s of waar er ergens een collectie foto’s staat van de porsche Francorchamps dayz…

Was zaterdag ook van de partij, vond het wederom een erg leuk dagje. Wat kalmer in vergelijking tot de hoogdagen, maar meer dan genoeg fraais om de liefhebbers te boeien. Het lukt me helaas vandaag niet om linken (via IMG tag) naar mijn sfeerbeelden toe te voegen. Wat mis met het forum?

Er was inderdaad zaterdag wel een flinke klapper van een Franse rode 997 GT3 MKII bij de dubbele linkse. Circuit was een uurtje dicht en de hulpdiensten kwamen inderdaad zelfs met de heli aanzetten. Hoor elders dat de bestuurder een gebroken sleutelbeen heeft opgelopen en de passagier zelfs een gescheurde milt…

ik ben zaterdag geweest, was rustig maar toch enkele knappe porsche’s gezien.
                mss toch ook eens kijken om volgend jaar te rijden op circuit

weet er iemand iets over de crash dat er gebeurd is op zaterdag ? De piloot hebben ze blijkbaar moeten wegdoen met de helikopter
                heb ik horen zeggen

Was weer leuk :first: s’morgens nog willen inschrijven maar was te laat :bounce:
                  Uit onverwachte hoek via Daniel van Porsche club belgium toch nog kunnen inschrijven in discovery :drink: :first: :respect2: :respect2:
                  Zalige dag nog eens kunnen gassen met de GT3 enkel veer verkeer en veel rubber op de baan dit met het warme weer en de Cup2 plakte de banden goed vol en soms wat hinderlijk :wtf:

had toch de indruk dat het redelijk druk was en alles redelijk vol stond inc de boxen :popcorn:

123

ik miste , zeker op zaterdag rand animatie
                    Afgezien van wat statische auto’s, en een hoop GT3rs op track, had ik verwacht dat er bv wat exotisch/historische auto’s te zien en te horen zouden zijn.

Ik geloof dat ik een 935K5 gezien heb, een witte, maar kheb hem niet zien/horen rijden. Er was een 918 spyder die reed, maar beetje meh.

Carrera GT hebben ze niet mee rond gereden.
                    Geen 906 of 917 , niets van dat soort caliber te zien of horen.

naar mijn mening waren er veel minder porsche’s aanwezig dan de ander jaren,aantal porsche’s zakt elk jaar

:up: :up: :up: :driver: :driver: :driver:

En Hendrik, rondetijden? :music:

123

very nice, ik denk volgend jaar de discovery sessies te doen.

Rondje met Krokodile sessie 1 Passion serie. Fantastische beleving.
                              Thx to Krokodile en Nicky een een prachtige dag beleefd op Francorchamps. De madammen hadden het gezelschap van onze bodyguard en fotograaf Snoer.

5-06-201719-58-28.jpg

Wim

Op t einde ging het gelukkig voor de deelnemers wat sneller 🙂

Wim

Wij zijn ook eens afgezakt naar het verre Spa…
                                    Ik heb nog nooit zoveel Porsches bij elkaar gezien! Echt eens de moeite vind ik!
                                    Veel randanimatie was er niet. Twee petjes gekocht!
                                    Je mocht ook overal gratis rondwandelen….
                                    Alleen op weg naar huis in Huy hebben ze een foto getrokken… 🙁

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.