Porsche Francorchamps Days 2017

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps Days 2017

• Maker
    Discussie

• Jos Pay
    Deelnemer

PASSIE • GEMOEDELIJKHEID • PREMIUM • PROFESSIONEEL
      Beste vriend,
      Beste gepassioneerde,

De volledige nieuwe Porsche Club Francorchamps Days zijn gelanceerd:
      Deze zullen plaatsvinden gedurende het Pinkster-week-end 2017, dit betekent op zaterdag 3 en zondag 4 juni 2017
      (maandag 5 juni is een feestdag).

Dit zijn waarlijk volledige nieuwe PCF DAYS aangezien het bestuur van de Porsche Club Francorchamps een sterke wil heeft om terug naar de basis van het event te gaan:
      Het grote feest voor alle Porsche wagens,
      Toegankelijk voor iedereen,
      In alle gemoedelijkheid en met een geest van kameraadschap,
      aan een betaalbare prijs…

Met andere woorden, zoals in het begin van deze happening!

Een waaier aan animaties voor klein en groot zal ook voorzien worden:
      rallies, karting, commercieel dorp, simulatoren, DJ en muziek, exposanten en verkopers, BBQ, dans avond…
      Ook al geeft de organisatie van dit event, dat het exclusieve eigendom geworden is van de Porsche Club Francorchamps, de mogelijkheid om volledig autonoom te beslissen over deelname-prijzen, gratis voordelen, het programma en de organisatie van het week-end…. toch zullen we jullie ondersteuning nodig hebben: samen zullen we ons uiterste best doen om te garanderen dat de Porsche Club Francorchamps Days “new look” ook jullie event wordt!
      Daarom, zijn we jullie dankbaar om dit toch wel groots en belangrijk event in jullie kalender voor 2017 op te nemen.

De reservaties zullen weldra mogelijk zijn!
      Ondertussen, sturen we u de link om de details van dit week-end in Francorchamps te kunnen ontdekken: Porsche Club Francorchamps Days 2017.

Laat het feest beginnen!

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
      • ziet er zeer fijn uit! Ik zal morgen ook aanwezig zijn, al is het wel zonder Porsche.. Familie uitje en de Boxster is te klein :'(

123

Ik ben al terug thuis in Ieper,

was wel geweldig tof, die Family Hour affaire was plezant, mocht wel wat rapper voor mij.
          maar met wat ruimte te laten toch eens op snelheid door Eau Rouge en naar boven door Blanchimont kunnen vlammen.

Smaakt absoluut naar meer, volgend jaar die discovery sessies eens plannen.

Naar rand animatie/activiteiten, had wel wat meer verwacht, vermoedeleijk dat er meer te doen is op de zondag..

Die ganse decibels discussie, het lawaai dak daar gehoord had.. die GT3RS’en en al leken mij toch niet erg restricted en kheb er niet echt een statische meting gezien..Much ado about nothing blijkbaar.. khad gerust op die APH potten kunnen rijden.

Luke, vanaf waar vertrek je?

123

[quote=”Luke” post=252175]geen treintjes? :mrgreen:[/quote]

Trein = vertraging.

No can do. 😀

de Carnewal ligt eronder, handen wassen, ijsje eten en dan eens testritje.

geen treintjes? :mrgreen:

Parade op zondagmiddag is ondertussen ook uitverkocht, blijkbaar zouden er ter plaatse wel nog inschrijvingen mogelijk zijn.

123

Er staat duidelijk limiet van 107db op de papieren voor family hour en voor de andere reeksen.
                    Ik wil geen risico lopen dat ik 300 km rijd en dan er nie op mag.

Nu ja, die NPH potten die er nu opzitten zijn goed van sound buiten, maar binnen teveel drone.
                    was gelijkhoe van plan te carnewallen.. want ook geen zin om elk jaar de swap te moeten doen voor keuring.

of bij elke combi van de flieken risico te lopen aan te kant te moeten

Vorig jaar (classic categorie) met mijn Cargraphic N-GT uitlaat toch geen enkel probleem gehad noch decibeltest opgemerkt…

123

[quote=”vandamme” post=252100]weet er iemand op welke manier ze die Decibel meting doen?
                        Hoe ver van je uitlaat meten ze???[/quote]

Never mind,
                        op anderhalve meter, op hoek van 45 graden.. 6000 toeren.
                        116db 😯

Kga snel die originele rap bij Carnewal laten GT’en en die er terug onder gooien

123

weet er iemand op welke manier ze die Decibel meting doen?
                          Hoe ver van je uitlaat meten ze???

Plots kan het inderdaad opnieuw. Top! 🙂

[quote=”f911fun” post=252088]Net nog gaan kijken op de webside en men kan toch nog steeds binnen parkeren als je met de P komt .
                              Of mis ik iets ?[/quote]

“Onder voorbehoud van beschikbaarheid”

1-06-20174-59-40.jpg

Wij zullen er ook zijn, vertrek zondag rond 07u in Erpe-Mere. Overnachting in Spa.

Net nog gaan kijken op de webside en men kan toch nog steeds binnen parkeren als je met de P komt .
                                Of mis ik iets ?

Wordt gezellig weekend :happydance:

• Zaterdag rally + BBQ & :drink:
                                  • Overnachting in “Hotel De La Source” (kamer met terras/uitzicht op circuit 8) )
                                  • Zondag lekker uitslapen & parade

Wij vertrekken zaterdagochtend vroeg (+/- 7u ) vanuit Keerbergen.

Kijken er alvast naar uit om andere lotgenoten te onmoeten :salut:

Groetjes, Stef.

Weersvooruitzichten zijn nochtans niet schitterend. 😕

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.