Porsche Francorchamps days

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps days

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆

De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.

Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)

Wat kost een toegankskaart?
    Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
    • @ cab 88 Geen probleem ,laat maar weten ik sta voor andere opties open .

Anoniem

@snoer, we gaan wss route-wallonie maar ik laat het nog weten als’t anders is.
        @ olie, als je toch op zondag gaat laat het weten hé.
        ps oli, hoeveel verbruikt de hybride? Ik had het al eens aan uw pa gevraagd maar hij had hem nog maar net dus nog te vroeg om het echt te weten… groeten.

@cab88 ik woon in wetteren en wil eventueel ook aansluiten om verder te rijden naar Francorchamps op zondag !(bv Schell station wetteren )

wij zelf gaan de zaterdag (indien ik niet te veel afzie van volledige verdoving de dindsdag ervoor…)
            @ Cab 88: indien je toch nog de zaterdag zou gaan, laat mij gerust weten, woon in Nieuwenhove, dus boogscheut van Vichte!

Als het even kan, kom ik af, wel dom dat ik de maandag al een trackday met MLR had geboekt, anders zou ik mee on track gaan (een volledige dag open pitlane voor een fractie van de prijs :))

is er iemand in de buurt van Koekelare die zaterdag gaat die een plaatsje vrij heeft voor mij?

Anoniem

Ik had het er al eens over gehad met een aantal andere porschisten om samen naar daar te rijden, altijd leuker in colonne hé.
                  Zijn er nog west (oost)-vlamingen die interesse hebben in groepsrit? Wss op zondag daar ik op zaterdagavond een afspraak heb.
                  Laat maar weten, als ik er een paar samen krijg laat ik hier het vertrekuur wel weten.
                  Vertrek omgeving Vichte, route wallonie of staan er minder flispalen over brussel 😈
                  Eventueel eens kijken naar leuke routes dus niet enkel autostrade …
                  Iemand suggesties?

gewoon geen goesting om te werken =^p

vawilliam2003 schrijft:

Het is hier vandaag zo druk?
                      Lijkt het NL forum wel 😀

😆 😆 😆

Nu nog inhoud ;-), bij deze: de inkom is gratis voor bezoekers.

rond Gent is het nog zonnig (met wolken)

mijn gevoel is dat er vandaag al meer gepost is dan tijdens een normale werkweek 😯

is ook eens leuk 😀 😀 😀

Anoniem

Inderdaad.
                            Bij goed weer was ik nu wellicht ook op weg geweest. 🙂

Vakantie en regen ;-)?

Anoniem

Het is hier vandaag zo druk?
                                Lijkt het NL forum wel 😀

interessant, das ook al goed om de madam over te halen :p

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.