Porsche Francorchamps days

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps days

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆

De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.

Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)

Wat kost een toegankskaart?
    Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

13 reacties aan het bekijken - 166 tot 178 (van in totaal 178)
    • ik ga ook op zondag eens een kijkje nemen 8)

Wij gaan proberen er die zondag te zijn .

zijn er ondertussen al wat mensen die weten dat ze de zondag (de 17e zeker?) gaan naar daar? Ik heb het alvast in de agenda genoteerd… en het is al weer een schandalig aantal jaartjes geleden dat ik er geweest ben 😳 Heb al de eerste edities meegemaakt, maar dan met het kindje, jeweetwel…

Anoniem

jokke_vlo schrijft:

Ik rijd de dag erna een (Engelse) MLR trackday. Ook wel veel volk (is uitverkocht) maar gedisciplineerd en een stuk goedkoper.

Wij rijden ook op maandag 23/05 met MLR. Goede organisatie, is al het 3de jaar dat we meerijden.

Doe ik steeds .
              Is een hobby van me .

Kijk maar eens op mijn homepage 😉

Bedankt voor de tip!

Al vluchtig eens op je 2 link’s zitten kijken, serieus wat foto’s afgetrokken 😉

Niet op de tribune gaan zitten , maar rondlopen , rondlopen en nog eens rondlopen .
                  Is een evenement waar kilometertjes worden afgelegd om alles te kunnen zien daar er steeds wagens af en aanrijden .

Hallo allemaal!

Bedankt voor de reacties!

Het was uiteraard niet mijn bedoeling om op circuit te rijden maar dus gewoon om al dat moois een samen te zien 😀

Aangezien de inkom gratis is, zullen we zeker van op de tribune een kijkje nemen!

Groeten,

Olivier

Idd is een “kijk” event, niet aan te raden die dag op circuit te gaan. Niet alleen omdat er elk jaar onverantwoord wordt gereden, maar ook om de zeer hoge prijs.

Ik rijd de dag erna een (Engelse) MLR trackday. Ook wel veel volk (is uitverkocht) maar gedisciplineerd en een stuk goedkoper.

Is een super event om te gaan kijken, maar of het nu de ideale dag is om eens zelf op het circuit te gaan rijden weet ik niet 🙄 . Denk dat je dan inderdaad beter iets anders kiest zoals hierboven reeds vermeld. Maar zoiezo op de agenda plaatsen, blijft een leuke uitstap 😉 .

Om je een ideetje te geven .

Foto’s 2010

Foto’s 2009

toegang is gratis

Anoniem

Dikke afrader om die dag op het circuit te gaan rijden, tenzij je absoluut enkel maar tussen andere P’s het circuit op wil. P-days is schandalig duur tegenover andere dagen waarop je trouwens de hele dag (en niet slechts 3 uur waarvan je er hooguit 2 echt zal kunnen rijden) het circuit op kan.
                              Als je interesse hebt om eens op Francorchamps te gaan rijden dan kan ik je Skylimits aanraden.

13 reacties aan het bekijken - 166 tot 178 (van in totaal 178)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.