Porsche Francorchamps days

Home Forum Porsche Uitstappen Porsche Francorchamps days

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

dit jaar zou ik wel eens willen afzakken naar dit machtige circuit met mijn eigen speelgoedje 😆

De data vind ik wel, maar verder valt er niet zo veel info te rapen.

Zoals wat valt er te beleven en op welke dag? (20-21-22 mei)

Wat kost een toegankskaart?
    Kan je toegangsticket kopen zonder met je eigen wagen op het circuit te gaan?

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Groeten,
    Olivier

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 178)
    • heb nog wa materiaal van in de wagen 😀

gele 996 GT3 manthey K410

997RS mkII

opdrogende baan, opwarmen…en daarna terugjagen
      http://www.youtube.com/watch?v=SJPAbI1zbGs
      vervolg:
      http://www.youtube.com/watch?v=BL8Ouryesjg

“pressure” 😉

Anoniem

Iemand die zijn eigen zin doet met zijn auto, dat moet kunnen voor mij.
        Al word het dikwijls niet geapprecieerd door anderen, ook hier niet 🙁
        Bij deze ligt het anders omdat het precies zeer goed gedaan is.

die dacht ook zeker dat zijn broodje gebakken was…? 😉

Die oranje jaren ’70 speedsterreplica met die aparte hardcover (zie foto’s hotelparking), dat was ook wel een speciale auto! Mushroom en ik hebben onze ogen uitgekeken toen die voorbijreed op zondag. Vermoedelijk geen fluit origineel meer aan, maar toch een zeer originele auto… is iedereen nog mee? 🙄 😉

Audiotronics schrijft:

Deze morgen vroeg Mushroom al per sms verwittigd dat ik niet mee ging rijden. Ik werd omstreeks 6 uur door de politie gecontacteerd met de melding dat er een ramkraak op de winkel was gebeurd. Dus in speedtempo naar Tremelo en daar zag ik dat heel de straat was afgezet. Er was dus een wagen door de glazen deur gereden en ze hadden binnen een puinhoop achtergelaten. Eerste raming : alle GSM’s, startkaarten en veel van het caraudiogedeelte was meegenomen. Winkel vol glas en omvergeslagen meubelair. Dus toch minstens een 15.000 euro aan materiaal kwijt + de schade.

gisteren kwam bij ons een man binne die autopech heeft en een emmer water aan m’n vrouw vraagt, ze was nog maar net de deur van de winkel voorbij om die te gaan halen of ze hoorde dat hij de kassa probeerde te openen 😡 😡 :x. gelukkig is hij er niet in geslaagd.
            ze is onmiddellijk teruggegaan en heeft hem de deur gewezen.
            (bij ons valt er naast de kassa niets waardevols te stelen, tis een bakkerij.

Idd, Hotel de la Source. Tof gedaan die parking !!

reys schrijft:

Hotel, welk?
                Precies een liefhebber aan de beschildering te zien!

is dat niet dat nieuw hotel dat aan de ingang daar staat?

Anoniem

Hotel, welk?
                  Precies een liefhebber aan de beschildering te zien!

hier zijn foto’s vanuit de ondergrondse parking van het hotel waar we verbleven.

vawilliam2003 schrijft:

Als je op uw aanrijding formulier Circuit … invult dan heb je een probleem vrees ik 😀
                        Best een ander ‘straat’ naam gebruiken 8)

Beter Rue du Circuit gebruiken, die bestaat echt in Francorchamps en ligt er vlak bij 😉

Ik hield ook mijn hart vast tijdens de parade.
                          Telkens er een klein gaatje was tussen de wagens dacht iedereen dat ze plots Sebastian Vettel waren en moesten ze de power van hun wagen toch eens laten zien… 🙄
                          En 200 meter verder dan weeral zwaar in de remmen en hopen dat die achter jou dan (nog) betere remmen heeft dan die van jou…. 😈

.
                            [b]Porsche Days in Spa-Francorchamps
                            op 20-21-22 mei
                            130 Stuks in’t groot … [/b]

[url=http://www.buggyboys.eu/gallery/thumbnails.php?album=237&lang=dutch]
                            .

Wim

Bij ons kun je voor zulke dagen een extra verzekering afsluiten, als extra op je vol omnium.

Maar weet natuurlijk niet of dit bij jullie ook mogelijk is in België. 😳

Anoniem

vawilliam2003 schrijft:

Als je op uw aanrijding formulier Circuit … invult dan heb je een probleem vrees ik 😀

Dan vrees ik dat de porsche-ongevallen statistieken bij de verzekeringsmaatschappijen de komende week plots een ferme piek zullen nemen … 😆
                                Misschien ook de reden waarom sommigen hun nummerplaat afplakken of wegnemen voor de rit?

Anoniem

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.